معصومه حسنی خونسار در گفتگو با تابناک:
مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه گفت:باعنايت به اولويت‌ها و اقدام‌هاي محوري نهاد در سال جاري مبنی بر گسترش خدمات و برنامه‌هاي كتابخانه‌اي با كمك نيروهاي داوطلب آموزش ديده طرح كتابدار افتخاری آغاز شد.
کد خبر: ۸۰۲۸۱۶
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰ 04 December 2019

معصومه حسنی خونسار در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت:این طرح در راستاي پاسخگويي به نياز كتابخانه‌هاي عمومي با هدف صرفه‌جويي در هزينه‌هاي پرسنلي و بهبود ارائه خدمات كتابخانه‌اي در سراسر كشور از طريق جلب مشاركت داوطلبانه و غيرانتفاعي علاقمندان به منظور كمك به ارائه خدمات كتابخانه‌‌اي به عموم اقشار جامعه در سراسر كشور ابلاغ شده است.


وی در ادامه تصریح داشت:طی اجرای این طرح داوطلبان فعالیت به عنوان کتابدار افتخاری ،پس از احراز شرایط اختصاصی و عمومی ، به ترتیب در درجات مقدماتی،پایه،ارشد و عالی تقسیم بندی و ارتقا خواهند یافت.


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه در ادامه اضافه کرد:کتابداران افتخاری با اهدا لوح تقدیر از طرف مدیر کل استان،شرکت کتابدار افتخاری و همیار کتابدار در برنامه های اختتامیه جشنواره ها و سایر برنامه های مناسبتی کتابخانه ها،ارائه گواهی فعالیت برای مدت حضور کتابدار افتخاری در کتابخانه،شرکت کتابداران افتخاری و همیاران کتابدار در دوره های آموزشی ویژه کتابداران که توسط اداره کل استان با ارائه گواهی برگزار می شود ازمزایای این طرح برشمرد. 

حسنی خونسار  در پایان گفت:عضویت رایگان داوطلب و دو نفر از بستگان درجه اول او در کتابخانه های عمومی نهاد تا دو برابر زمان حضور به عنوان کتابدار افتخاری یا همیار کتابخانه،امکان بهره مندی از امکانات خانه کتابدار برای کتابداران افتخاری با درجه ارشد و بالاتر ودر نهایت اختصاص امتیاز در صورت شرکت و قبولی در آزمون سراسری جذب کتابدار(صرفا برای کتابداران افتخاری) را می توان از دیگر مزیت های طرح کتابدار افتخاری عنوان کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار