رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز از تشکیل ۴۸۹۶ پرونده برای واحدهای متخلف صنفی، تولیدی، توزیعی و خدماتی استان در هشت ماهه امسال خبر داد.
کد خبر: ۸۰۲۹۵۹
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۰ 04 December 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ رامین ربیعی اظهار کرد: از ابتدای سال تا پایان آبان  ۲۷ هزار و ۸۱۹ مورد بازرسی توسط این سازمان صورت گرفته که منجر به تشکیل ۴۸۹۶ پرونده با ارزش ریالی یک ۱۲۶۶ میلیارد ریال شده است.

ربیعی با اشاره به افزایش بازرسی های سال جاری نسبت به سال قبل تصریح کرد: آمارها نشان می دهد که تعداد بازرسی ها ۱۹ درصد و تعداد پرونده های متشکله ۲۶ درصد، نسبت به زمان مشابه سال قبل افزایش یافته است.

این مسئول میزان شکایت های مردمی واصله به این سازمان را ۴۵۹۱ مورد اعلام کرد و افزود: در هشت ماهه سال جاری ۳۰۱۵ شکایت تلفنی، ۱۲۴۷ شکایت حضوری، ۳۲ شکایت از طریق پیامگیر و ۲۹۷ شکایت از طریق سامانه ۱۲۴ به معاونت بازرسی این سازمان واصل شده است که در بخش خدمات بیشترین میزان شکایات مربوط به شرکت‌های خودرویی، فروشگاه‌های مبل، تعمیرات خودرو، رستوران‌ها، مشاورین املاک و کابینت سازها بوده است.

بنا به گفته این مسئول در بخش کالایی نیز بیشترین حجم شکایات مربوط به نان، میوه، اقلام سوپر مارکتی، پوشاک و لوازم التحریر بوده که پرونده کلیه تخلفات جهت صدور حکم نهایی به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

ربیعی در تشریح اقدامات سازمان متبوع خود پس از اعلام نرخ جدید بنزین بیان کرد: تشدید قابل ملاحظه بازرسی ها، افزایش اکیپ‌های بازرسی در ساعات غیر اداری، افزایش ساعت کاری ستاد خبری معاونت بازرسی، افزایش خطوط تلفنی سامانه ۱۲۴ و برگزاری گشت‌های مشترک با ادارات تعزیرات حکومتی، تاکسیرانی، اصناف، شرکت نفت و جهاد کشاورزی از جمله اقدامات این سازمان پس از اجرای نرخ جدید بنزین در استان البرز بوده است.

وی گفت: شهروندان استان البرز در صورت هر گونه شکایت از واحدهای صنفی، تولیدی، توزیعی و خدماتی می توانند با سامانه ۱۲۴ تماس بگیرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار