مدیرعامل پالایشگاه گاز ایلام:
مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام از تعامل سازنده این پالایشگاه با دستگاه های اجرایی استان خبر داد و گفت: همکاری و تعامل با دستگاههای اجرایی استان و مراکز دانشگاهی و صنعتی باعث افزایش بهره وری و عملکرد می شود.
کد خبر: ۸۰۳۰۱۰
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۳ 04 December 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ شهریار داری پور در بازدید رئیس امور شعب، معاونین و جمعی از کارکنان جدید الاستخدام بانک ملی استان ایلام، افزود: پالایشگاه گاز ایلام بعنوان یکی از مراکز تولیدی و صنعتی استان در راستای مسئولیت های اجتماعی آماده همکاری و تبادل تجربه با سایر دستگاههای اجرایی استان است.

وی اظهار داشت: در راستای انجام مسؤلیت های اجتماعی و تعامل با دستگاه های اجرایی استان، اعضای هیئت رئیسه بانک ملی استان ایلام و کارآموزان جدید الاستخدام آن بانک از پالایشگاه گاز ایلام بازدید نمودند.

وی با اشاره به اینکه نظم، انضباط و قانون گرایی سه شاخصه مهم این شرکت برای رعایت مقررات است گفت: از جمله شاخصه های مهم یک سازمان نظم، انضباط و قانون گرایی است که پرسنل می توانند با رعایت آنها در کنار تلاش، دانش و تجربه، خدمات ارزنده ایی را برای جامعه خلق کنند.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام افزود: به واسطه این بازدید که مسولین و کارکنان بانک ملی استان از نزدیک با بخشی از فعالیت‌های این پالایشگاه آشنا شدند، امید است کارکنان جدید الاستخدام آن بانک در سال های آتی فعالیت خویش، با نگاه مثبت به صنایع بتوانند منشا اثرات مطلوب در راستای رونق تولید و حامیان مالی خوبی برای به گردش درآوردن هرچه بهتر چرخه صنعت در استان باشند.

مهندس داری پور به تعامل خوب و سازنده چند ساله اخیر بین پالایشگاه و بانک ملی استان در راستای انجام امورات دوجانبه اشاره و تصریح کرد: انتظار میرود که این ارتباط کماکان و به نحو مطلوب برای خلق فرصت‌های بهتر در راستای رونق تولید ادامه داشته باشد.

در این بازدید ابتدا برای بازدیدکنندگان با حضور در ناحیه فرآیندی، چرخه کامل تصفیه و تولید گاز و محصولات جانبی پالایشگاه توضیح داده شد سپس از نواحی فرآیندی ، کارخانه دانه بندی گوگرد، کارگاه مرکزی و انبار کالا بازدید بعمل آوردند.

در بازدید از هر یک از واحدها، مسئولین واحد به ارائه توضیحات کاملی در زمینه فعالیت‌های انجام شده برای بازدیدکنندگان پرداختند. در پایان نیز گزارشی از مسئولیت ها، فعالیت‌ها و عملکردهای واحد امور مالی شرکت در محل سالن آمفی تئاتر پالایشگاه برای بازدیدکنندگان ارایه شد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار