دو تیم آماده ی این روزهای لیگ برتر فردا در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت.
کد خبر: ۸۰۳۰۱۹
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۱ 04 December 2019

 هرچند تا پایان فصل بازی های زیادی باقی است اما اعتقاد بسیاری از کارشناسان و مخاطبان فوتبال این است که هرکدام از دو تیم استقلال و شهرخودرو بتوانند در دیدار روز ۵شنبه به برتری دست یابد مدعی جدی فتح لیگ نوزدهم نیز خواهد بود.

 ورزش سه؛ رویارویی شاگردان سرمربی ایتالیایی و مربی خوش فکر ایرانی البته می تواند موجب شادی سایر رقبا شود. نتیجه تساوی در این برهه از فصل سپاهانی ها را خرسند، پرسپولیسی ها را خوشحال و تراکتوری ها را امیدوار می کند.

بنابراین فارغ از آنکه طرفدار کدام تیم هستید تمام توجه فوتبالدوستان باید معطوف به این دیدار بسیار حساس و احتمالا فوق العاده تماشایی باشد چرا که هر دو تیم در هفته های سپری شده فوتبال زیبایی را به نمایش گذاشته اند. ضمن آنکه دلایل دیگری هم برای ترغیب شدن و نشستن پای تماشای این دیدار وجود دارد:

تقابل گواردیولایی و یورگن کلوپی

تیم گل محمدی بیشترین مالکیت توپ را تا بدینجای فصل در لیگ نوزدهم در اختیار داشته است. آنها عاشق توپ هستند و در حضور نفراتی چون اکبر و سعید صادقی و امین قاسمی نژاد در میانه میدان تیمی قدرتمند هستند. اگر تا الان موفق نشدید بازی شهرخودرو را ببینید بازی مقابل استقلال روی چمن مخملی ورزشگاه آزادی را غنیمت بشمارید.

19

البته در طرف مقابل تیم تحت هدایت استراماچونی یکدست، هجومی و البته بسیار با روحیه است که همین مساله کسب هر نتیجه ای را برای آبی پوشان پایتخت ممکن می سازد. استقلال ایتالیایی توان بازگرداندن هر نتیجه ای را دارد و البته بخاطر سبک خاص تاکتیکی، پر گل شدن بازی اش نیز اصلا دور از ذهن نیست.

پروژه ی شهرخودرو، پیمان یحیی

پروژه شهرخودرو این فصل آنقدر جذاب و وابسته به یحیی است که علی رغم تمام شایعات او چه در نیم فصل و چه در پایان فصل این تیم را ترک نخواهد کرد. به خصوص که آقای مالک دلجویی و حمایت همه جانبه ای از سرمربی اش داشته است. با این حال در دست گرفتن سکان هدایت تیم ملی فوتبال و یا پرسپولیس انگیزه های شخصی مربی آرام و کاربلد مشهدی ها را برای خواباندن مچ رقیب این روزهایش به بالاترین میزان افزایش داده است. یکی منطقی و آرام، دیگری پر حرارت و هیجانی.

بازگشت عقاب مادر به لانه

آنها که دورادور و دیر به دیر لیگ فوتبال را پیگیری می کنند هنوز فکر می کنند سنگربان استقلال سید مهدی رحمتی است! به همین علت دیدن او در تیمی مقابل استقلال برایشان عجیب است.

فوتبال حرفه ای اما پر است ازین تصاویر دراماتیک و جالب. لحظه رودرو شدن رحمتی و سید حسین حسینی را تجسم کنید. یا وقتی سنگربان تیم مشهدی به دروازه حریف نگاه می اندازد و می بیند کسی که سال ها شاهد رشد و پیشرفتش بوده حالا جای او پشت سر همه مدافعین آبی ایستاده چه حسی خواهد داشت؟ اگر سیو خیره کننده یا مهارپنالتی هم اتفاق بیافتد که واویلاست! عکس العمل تماشاگران در بازگشت رحمتی هم می تواند جالب و خاص باشد.

20

نتیجه ناعادلانه هفته گذشته

استقلالی ها پس از کسب ۸ پیروزی پیاپی مقابل سپاهان با اشتباهات فاحش داوری از ثبت رکورد نهمین پیروزی بازماندند و این موضوعی است که آنها را عصبی و البته خطرناک تر از همیشه می کند. در طرف مقابل هم شهرخودرو درحالی که برتری محسوسی نسبت به نفت آبادان داشت در خانه متحمل شکستی غیر منتظره شد. به همین دلیل دو تیم در تقابل روز آینده می خواهند با کسب نتیجه دلخواه اتفاقات هفته قبل را از یاد ببرند و البته با افتادن روی نوار پیروزی به صعود در جدول ادامه دهند تا اینگونه از نتیجه نگرفتن سریالی هم فرار کنند!

پس ساعت ۱۵ روز ۵شنبه ۱۴ آذر تماشای دیدار تیم های استقلال-شهرخودرو را از دست ندهید که در لیگ داخلی کمتر فرصت رویارویی تیم هایی با نمایش های دلچسب و عملکردی درخشان مشابه این دو دست می دهد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار