رئیس سازمان بسیج سازندگی به فعالیت 11 هزار گروه جهادی در کشور اشاره کرد و گفت: نیروهای بسیجی تربیت‌شده در جنگ تحمیلی، پیش‌برندگان کشور و انقلاب بودند.
کد خبر: ۸۰۳۰۷۷
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰ 05 December 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از  فارس، محمد زهرایی در همایش طلایه‌‌داران اقتصاد مقاومتی و شکوه هجرت که با حضور 400 نفر از فعالان اقتصادی و جهادگران استان کرمانشاه در مجتمع بعثت برگزار شد؛ با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب از لزوم تعریف و یا با تعریف نسبت تک‌تک افراد با انقلاب سخن گفت و اظهار داشت: انقلاب 40 سال پرفراز و نشیب را پشت سرگذاشته و اکنون به بلوغ رسیده است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی با اشاره به دشمنی‌های استکبار، راه گشایش امور را در داخل کشور دانست و گفت: مردم افراد مفسد، خائن و نفوذی را یک به یک به زیر می‌کشند.

وی با بیان اینکه وظیفه بسیج تبدیل تهدید به فرصت‌هاست، بسیج را چارچوبی برای خدمت به مردم خواند که همچون رود به جلو می‌رود.

زهرایی نیروهای بسیجی تربیت‌شده در جنگ تحمیلی را پیش‌برندگان کشور و انقلاب خواند و بیان کرد: امروز که جنگ تمام شده به گفته رهبر معظم انقلاب اردوها و فعالیت‌های جهادی بهترین عرصه تربیت انسان‌های در طراز انقلاب اسلامی است و افزود: کسانی همچون شهید حججی تربیت‌شده اردوهای جهادی هستند.

وی ادامه داد: رهبر انقلاب به دستاوردهای بسیج سازندگی بسیار توجه دارند و بر بکارگیری نیروهای جهادی و انقلابی در دستگاه‌های اجرایی تأکید دارند.

زهرایی با بیان اینکه 11 هزار هسته جهادی جغرافیا محور در کشور داریم، افزود: این هسته‌ها بیش از 40 هزار پروژه محرومیت‌زدایی را شروع کرده و نصف آن را تحویل داده‌اند و هزاران صندوق راه‌اندازی کرده‌اند.

وی در پایان با بیان اینکه تفکر مردمی کردن اقتصاد از اهداف ماست، گفت: رهبر انقلاب پیروزی را از آن بسیجیان و جهادگران می‌دانند و مژده آن را به ما داده‌اند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار