فرمانده انتظامی استان گفت: ایثار و فداکاری جانبازان عزیز برای همیشه در خاطر مردم می ماند چرا که رشادت آنها کمتر از همرزمان شهیدشان نیست.
کد خبر: ۸۰۳۰۸۰
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰ 05 December 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "علی اکبر جاویدان" در دیدار با یکی از جانبازان کرمانشاه اظهار داشت: جمهوری اسلامی اقتدار خود را مرهون رشادت های شهدای والامقام و جانبازان عزیزی است که بدون هیچ چشمداشتی در راه اسلام و انقلاب به جنگ دشمن رفتند.


وی افزود: امروز ایران اسلامی نماد اقتدار و صلابت خاورمیانه به شمار می رود که این اقتدار را مدیون خون مطهر شهدا و ایثار و از خودگذشتگی جانبازان عزیز است.


سردار جاویدان تصریح کرد: بدون شک ادامه راه شهدا و مسیری که جانبازان طی کردند باعث عاقبت بخیری در دنیا و آخرت می شود.


فرمانده انتظامی استان کرمانشاه همچنین با تجلیل از خانواده معظم شهدا و جانبازان گفت: سختی هایی که انها پس از شهادت و یا جانبازی عزیزشان تحمل می کنند بسیار سخت و طاقت فرسات ولی با سعه صدر آنها را به جان خریده و تحمل می کنند.


وی در پایان گفت: رسیدگی به وضعیت جانبازان عزیز که سلامتی خود را برای انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی هدیه دادند یکی از اصلی ترین وظایف مسئولان است و در همین راستا نیروی انتظامی از هیچ تلاشی در این راستا دریغ نمی کند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار