استاندار یزد:
استاندار یزد گفت: شهر جهانی یزد باید برای زیست با نشاط و با انگیزه همه اقشار جامعه از جمله معلولان مناسب سازی شود.
کد خبر: ۸۰۳۰۹۵
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۹ 05 December 2019

محمدعلی طالبی در مراسم افتتاحیه جشنواره ملی گردشگری معلولان که به مناسبت روز جهانی معلولان برگزار شد، اظهار داشت: اتفاقات خوبی در سطح شهر و استان یزد برای مناسب سازی معابر و مکان های گردشگری به منظور استفاده معلولان انجام شد که این اقدامات شایسته تقدیر است.

وی بیان کرد: رویکرد شورای اسلامی و شهرداری یزد زمینه توجه به معلولان و توسعه شهری بر اساس نیاز معلولان ستودنی است و امیدواریم این روند تداوم یابد.

طالبی با اشاره به اینکه یزد یک شهر جهانی است و گروه های مختلفی برای بازدید به این شهر سفر می کنند، افزود: شهر جهانی یزد باید برای زیست با نشاط و با انگیزه همه اقشار جامعه مناسب سازی شود.

استاندار یزد تاکید کرد: فعالیت‌هایی‌ که در حوزه مناسب سازی محیط شهری و گردشگری معلولان صورت گرفته، نشان دهنده توجه و اهتمام شهرداری برای رسیدن به استانداردهای جهانی در این حوزه است.

وی خاطرنشان کرد: حرکت‌های ارزنده در حوزه مسائل اجتماعی می تواند کمک قابل توجهی به رونق هرچه بهتر گردشگری استان کند بنابراین با کمک دستگاه‌های مختلف باید استان را برای زیستن همه انسان ها در این بخش از کشورمان فراهم کرد.

طالبی اظهار امیدواری کرد: با کمک و همراهی همه دستگاه های مربوطه، شهر یزد به یک الگو در زمینه مناسب سازی برای معلولان به ویژه در حوزه گردشگری تبدیل شود.

نخستین جشنواره ملی گردشگری معلولان با عنوان «یزد شهر دوستدار معلول» تا ۲۰ آذر ماه ادامه دارد و هدف اصلی آن  معرفی یزد به عنوان شهر دوستدار معلول است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار