نتایج ضعیف تیم تراکتور باعث شده که صادقیان و دنیزلی لرزش صندلی خود را بیشتر احساس کنند.
کد خبر: ۸۰۳۵۸۶
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۹ 07 December 2019

به گزارش تابناک سمنان:  تداوم کسب نتایج ضعیف و برخی اتفافات و حواشی داخلی در باشگاه تراکتور باعث شده تا مدیریت این باشگاه به شدت تحت فشار قرار بگیرد.

صادقیان، مدیرعامل باشگاه تراکتور که طی هفته‌های اخیر شایعاتی در خصوص پایان حضورش نیز شنیده می‌شد، بعد از توقف تراکتور مقابل تیم  شاهین بوشهر، بیش از پیش این خطر را احساس می‌کند.

نارضایتی شدید هواداران از مدیرعامل باشگاه یکی از مواردی است که باعث شده، صادقیان کاملا لرزش را در صندلی ریاست خود احساس کند.

محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتور در زمان انتصاب صادقیان به عنوان مدیرعامل این تیم تبریزی از او به عنوان یکی از مدیران پرستیژ مدیریتی یاد کرده بود، اما صادقیان در عمل توانسته جواب اعتماد مالک  متمول تبریزی را به خوبی بدهد و هواداران از مدیریت او رضایت ندارند و خواستار استعفایش شدند.

لرزش شدید تغییرات در  باشگاه تراکتور

به هر حال تیم فوتبال تراکتور  در بازی خانگی خود نتوانست از پس تیم قعر جدولی شاهین بوشهر برآید و هواداران تراکتور مسبب ناکامی‌های تیم محبوبشان را مدیریت ضعیف صادقیان می‌دانند که با سوء مدیریت در بستن تیمی قدرتمند عاجز بوده و با اعتماد به دلال منشوری مشکلاتی را به وجود آورده است.  

علاوه بر این وضعیت دنیزلی هم در تیم تراکتور مناسب نیست و این مربی که بعد از چند سال به ایران بازگشت که تراکتور به قهرمانی برساند  در این راه ناموفق بوده است. سرخپوشان تبریزی در ابتدای لیگ نوزدهم نتایج خوبی گرفتند و حتی خودشان را به عنوان مدعی قهرمانی مطرح کردند اما روند رو به رشدشان متوقف شد و ۳ شکست پیاپی برابر صنعت نفت آبادان، استقلال و سپاهان متحمل شدند. 

دنیزلی به کسب نتیجه برابر تیم قعر جدولی شاهین بوشهر خیلی  امیدوار بود اما تساوی مقابل این تیم بوشهری باعث شد که با انتقادات زیادی مواجه شود. به هر حال  صندلی دنیزلی لرزان است و  باید منتظر ماند و دید سرنوشت سرمربی ترک تبار به چه صورت می شود!

 

اسماعیل حلالی بازیکن سابق فوتبال کشورمان درباره علت ناکامی تراکتور در لیگ برتر اظهار کرد: من فکر می‌کردم که تیم تراکتور راحت از سد تیم شاهین بوشهر عبور می‌کند و با زدن گل‌های زیاد شرایط روحی و روانی بازیکنان این تیم بالا می‌رود، اما نمی‌دانم در داخل باشگاه چه خبر است که این تیم تبریزی نتیجه نمی‌گیرد. همه شرایط برای تراکتور  فراهم است که خوب نتیجه بگیرد و این تیم تبریزی کادر مدیریتی، سرمربی شناخته شده و بازیکنان خوبی دارد، اما به نظر می‌رسد که تراکتوری‌ها شرایط روحی و روانی مناسبی ندارند و همین موضوع در ناکامی این تیم دخیل بوده است.  

لرزش شدید تغییرات در  باشگاه تراکتور

تراکتور نیاز به تفکرات فنی جدید دارد 

حلالی درباره اینکه نقش مدیرعامل تراکتور در ناکامی این تیم تبریزی چقدر موثر می‌داند، گفت: من فکر نمی‌کنم که صادقیان نقش زیادی در تراکتور داشته باشد چرا که همه امور در اختیار زنوزی مالک باشگاه است و مدیرعامل نمی‌تواند برخلاف دستورات مالک باشگاه کاری انجام بدهد. به نظرم تیم تراکتور تعادل بین نفراتش ندارد و این تیم تبریزی در کار‌های دفاعی و هجومی مشکل دارد. اکثر بازیکنان تراکتور پا به سن گذاشته هستند و طراوت لازم را ندارند. برخی از بازیکنان این تیم تبریزی ۵، ۶ دقیقه در زمین بازی غوغا کرده و خوب بازی می‌کنند، اما بعد از آن به علت سن بالا از لحاظ قدرت بدنی کم می‌آورند و کارایی لازم را ندارند.  

پیشکسوت فوتبال بیان کرد: واقعیت این است که تیم تراکتور  تفکرات فنی جدیدی می‌خواهد و شاید تعویض سرمربی در این مقطع امکان پذیر نباشد، اما با آوردن یک فردی که بتواند تغییر فنی در تراکتور ایجاد کند و روحیه بازیکنان را بالا ببرد شاهد بهتر شدن وضعیت سرخپوشان تبریزی خواهیم بود.  

علت ناکامی تراکتور باید ریشه یابی شود 

او درباره اینکه هواداران تراکتور خواستار استعفای صادقیان مدیرعامل باشگاه شدند، گفت: به هر حال هواداران تراکتور عشق و علاقه به تیم محبوب خود دارند، اما علت ناکامی تراکتور باید ریشه یابی شود و اقداماتی در جهت رفع نواقص این تیم تبریزی انجام شود. هواداران باید بدانند که فشار بر روی بازیکنان باعث می‌شود که آن‌ها نتوانند بازی خود را به خوبی ارائه بدهند و کارایی خود را از دست بدهند.  

لرزش شدید تغییرات در  باشگاه تراکتور

حلالی درباره اینکه گفته می‌شود حضور یک دلال در اطراف باشگاه تراکتور مشکلاتی برای این تیم به وجود آورده است، بیان کرد: در همه باشگاه‌ها ایجنت‌های رسمی و غیر رسمی فعالیت می‌کنند و این موضوع دلیل موجه‌ای برای نتیجه نگرفتن تراکتور نیست. همه ایجنت‌های دنیا به دنبال منافع مالی و کسب درآمد بیشتر  هستند و به باشگاه خاصی عرق و تعصب ندارند. مدیرعامل تراکتور  نباید تحت تاثیر واسطه‌ها و دلالان قرار بگیرد و بازیکن را با بررسی کامل سوابقش جذب کند. به هر حال در فوتبال کشورمان روابط جای شایسته سالاری را گرفته  و همین موضوع مشکلاتی برای باشگاه‌های ما به وجود آورده است.  

به هر حال باید دید مالک  باشگاه تراکتور برای خروج از وضعیت بحرانی تیمش چه تدابیری در نظر می‌گیرد و آیا شاهد تغییر و تحولات  در این تیم تبریزی خواهیم بود یا نه؟!

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار