مدیر عامل باشگاه بعثت از بومی سازی تیم بعثت و وضعیت تیم را تشریح کرد.
کد خبر: ۸۰۳۸۱۴
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۵ 07 December 2019

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه افشین حسنی در نشست خبری ۱۳ آذر ماه با اصحاب رسانه اظهار کرد: با توجه به خصوصی بودن باشگاه و محدودیت مالی توانستیم در تمام رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان سرمایه گذاری کنیم و بسیار نتیجه بخش بوده است.

حسنی در ادامه افزود: امسال در لیگ دسته یک تیم در رده سنی نوجوانان ۱۰ نفر به تیم جوانان و از جوانان ۱۰ نفر به تیم امید و از امید ۱۴ نفر به بزرگسالان پیوستند و از ابتدا که باشگاه بعثت را بنا نهادیم هدف اصلی بومی و استفاده از استعداد‌های استان بود، بازیکنان در تمام رده‌های سنی، مربی و کادر فنی همگی بومی هستند و این امر بعد از ۱۱ سال محقق شد و با توجه به شرایط اقتصادی موجود در کشور بومی سازی تیم از نظر هزینه صرف جویی شود.

مدیر عامل تیم بعثت در خصوص جایگاه این تیم در جدول گفت: با توجه به اینکه تیم دو بازی عقب افتاده در ردهی ۷ جدول قرار دارند و با انجام این دو بازی با اختلاف ۱ امتیاز به ردهی دوم جدول قرار می گیریم.

سرپرست تیم کیومرث لرستانی در خصوص استعداد یابی این باشگاه بیان کرد: هر ساله بعد تعطیلی مدارس برنامه استعداد یابی داریم که شروعش از مدرسه‌ی فوتبال که اطلاع رسانی‌های لازم انجام می‌شود و امسال حدود ۵۰ استعداد شناسایی و به تیم نوجوانان پیوستند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار