امیر شاه آبادی در گفتگو با تابناک:
فرماندار شهرستان هرسین گفت:پروژه تصفیه خانه فاضلاب شهرستان پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی دارد، اما مشکلاتی برای به بهره برداری رسیدن آن وجود دارد که بررسی شد.
کد خبر: ۸۰۳۸۷۹
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰ 08 December 2019

امیر شاه آبادی  در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهارکرد:عملیات اجرایی این پروژه بعد از وقفه ٦ ساله در سال ٩٦ دوباره شروع شده و بر اساس پیگیری‌های صورت گرفته امروز مصوب شود تا پایان امسال این تصفیه خانه به بهره برداری برسد.

وی خاطر نشان کرد: این پروژه از محل اعتبارات ملی و استانی از فاز مطالعاتی از سال ١٣٨٢ و عملیات اجرایی در سال ٨٤ شروع ودر سال ٩٠ متوقف شد.

فرماندار شهرستان هرسین افزود: این پروژه مجددا از سال ٩٦ مقرر شد با اتصال شبکه فاضلاب به تصفیه خانه در پایان سال به بهره برداری برسد و پساب خروجی این تصفیه خانه می‌تواند بیشترین کاربرد را برای استفاده کشاورزان داشته باشد.

 شاه آبادی تاکید کرد:شهرستان هرسین یازده هزار و ۸۰۰ مشترک آب و فاضلاب دارد و طول شبکه فاضلاب این شهرستان را ۱۲۱ کیلومتر است.

وی ابراز داشت: تصفیه‌خانه فاضلاب شهر هرسین در زمینی به مساحت حدود هفت هکتار برای جمعیت ۵۵ هزار نفری و با فرآیند لجن فعال (هوادهی ممتد) با ظرفیت ۱۳ هزار متر مکعب در شبانه روز در دست احداث است.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار