فرمانده انتظامی ایلام:
فرمانده انتظامی استان ایلام از کشف ۱۰۰ کیلوگرم مواد مخدر با همکاری پلیس استان لرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۰۳۹۷۳
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰ 08 December 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ سردار نورعلی یاری اظهار داشت: در پی اخبار واصله مبنی بر فعالیت ۲ نفر از قاچاقچیان مواد مخدر که در زمینه تهیه و توزیع انواع مواد مخدر سنتی بصورت عمده فعالیت می کرد ، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر استان ایلام  و استان لرستان قرار گرفت.

وی گفت:پس از بررسی صحت موضوع ، فعالیت اعضای باند مورد رصد شبانه روزی پلیس قرار گرفت .

فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه متهمان قصد داشتند ، مواد مخدر را از استان های جنوبی به استان های غربی  منتقل کنند،تصریح کرد: با تلاش پلیس مبارزه با مواد مخدر استان ایلام و همکاری پلیس استان لرستان ،در یک اقدام ضربتی در محور شهرستان نورآباد، خودروی پژو پارس سوداگران مرگ توقیف و ۲ متهم نیز دستگیر شد.

وی یادآور شد:در بازرسی تخصصی از خودرو، مقدار ۱۰۰کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک که در داخل صندوق عقب خودرو جاساز شده بود کشف شد.

فرمانده انتظامی استان ایلام تصریح کرد:با تلاش همکاران در پلیس مبارزه با مواد مخدر استان،نسبت به سال گذشته ۱۴ درصد افزایش کشف و ۴۲ درصد افزایش دستگیری داشته ایم.

سردار یاری با بیان اینکه پلیس با تلاش شبانه روزی تلاش می کند تا امنیت در جامعه توسط عده ای سودجو دستخوش تغییر نشود ، گفت: در راستای مطالبه به حق مردم این متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی ، تحویل مراجع قضائی شدند./ح

 

مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار