افزایش قیمت امروز صرافی‌های بانکی موجب شد قیمت دلار و یورو در بازار افزایش یابد.
کد خبر: ۸۰۴۰۷۴
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰ 08 December 2019

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، صرافی‌های بانکی امروز قیمت فروش دلار را ۵۰ تومان افزایش دادند تا این قیمت به ۱۲۹۵۰ تومان برسد. همچنین قیمت خرید دلار نیز ۲۰۰ تومان افزایش پیدا کرد و صرافی‌ها دلار را از مردم ۱۲۷۵۰ تومان خریداری کردند.


قیمت یورو نیز در صرافی‌ها افزایش شدیدی را تجربه کرد به طوری که قیمت خرید یورو با ۴۵۰ تومان افزایش ۱۴۲۵۰ تومان تعیین شد. قیمت فروش، اما افزایش کمتری را شاهد بود و با ۳۰۰ تومان افزایش ۱۴۴۵۰ تومان اعلام شد.


در بازار آزاد، اما افزایش‌ها شدیدتر بود و دلار با شکست کامل مقاومت ۱۳۳۰۰ تومان هم اکنون در بازار ۱۳۵۰۰ تومان معامله می‌شود. یورو نیز به مانند دلار افزایش شدیدی را شاهد بود و ۱۴۹۰۰ تومان بین معامله گران داد و ستد شد.


در بازار طلا، اما امروز شاهد ورود هر مثقال طلا به محدودی قیمتی دو میلیون تومان بودیم. هر مثقال طلا امروز با عبور از مقاومت‌های موجود به ۲۰۲۸۰۰۰ تومان رسید. هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز امروز با توجه به افزایش قیمت دلار ۴۶۷۰۰۰ تومان قیمت خورد که نشان از افزایش شدید نسبت به قیمت روز گذشته دارد.


سکه طرح جدید یا امامی نیز امروز شاهد افزایش قیمت بود به طوری که هر قطعه آن ۴۶۶۰۰۰۰ تومان قیمت خورد. هر قطعه سکه طرح قدیم نیز امروز افزایش داشت و ۴۲۸۸۰۰۰ تومان معامله شد. نیم سکه نیز امروز با افزایش نسبت به روز گذشته ۲۴۷۸۰۰۰ تومان قیمت خورد. ربع سکه امروز هم افزایش را تجربه کرد و ۱۵۷۹۰۰۰ تومان داد و ستد شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار