کد خبر: ۸۰۴۰۹۱
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۲ 08 December 2019

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از فارس از دیشموک، چند منزل مسکونی در شهر دیشموک بر اثر بارندگی تخریب و دچار آبگرفتگی شد.

پس از بررسی‌های میدانی خانه‌ای مسکونی در محله بردگره شهر دیشموک بر اثر رانش زمین و فشار بار سنگین سیلاب بر روی آن ، دیوار حیات خلوت ساختمان تخریب و از درب آن سیلاب وارد خانه گردید و موجب مختل شدن روال عادی زندگی  مردم شده است.

با بارش های دیشب شیشه‌های برخی از ساختمان‌ها بر اثر رعد و برق شکسته و آب وارد منازل شده و موجب مصدومیت یک پسر بچه کوچک شده است.

گفتنی است سقف برخی از خانه‌ها بر اثر بارش مداوم و پایدار روزهای گذشته تخریب و زندگی مردم را با مشکل مواجه و وسایل  موجود در منازل دچار آبگرفتگی شده است.

محله بردگره شهر دیشموک به فاصله 100 متر زیر کوه نر سنگر قرار داشته که نیاز است جداول مناسبی در کوچه‌های تحت آن توسط شهرداری ایجاد تا زمین دچار رانش نشود و منازل مسکونی با سیلاب مواجه نشود.

گفتنی است با ریزش نزولات آسمانی در بخش دیشموک تاکنون راه ارتباطی روستاهایی همچون چندار،روی رش،سرگچ،پای پره،رود سمه،بناری،رودریش،آجم به کلی قطع و هیچ گونه ارتباطی  با مرکز بخش دیشموک وجود ندارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار