شهردار اهواز گفت: در چارت شهرداری‌ها، اداره‌کل بحران وجود ندارد و این، خلائی است که به صورت جدی احساس می‌شود زیرا در بعضی مناطق نمی‌توانیم مدیریت هماهنگ و اثربخش داشته باشیم.
کد خبر: ۸۰۴۱۵۸
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۰ 08 December 2019

موسی شاعری در مراسم افتتاح سالن سیار فرماندهی مدیریت بحران خوزستان که امروز (۱۷ آذرماه) در اهواز برگزار شد، با اشاره به شرایط مدیریت بحران در کلانشهرها اظهار کرد: واقعیت این است که مدیریت شهری باید ساختار و ظرفیت‌هایی داشته باشد تا بتواند در زمانی که شرایط بحرانی رخ می‌دهد، سربلند بیرون بیاید.

وی افزود: عنوان می‌شود در سیلاب اخیر بیشترین تلفات در شهر شیراز بوده است پس زمانی که حادثه‌ای در یک شهر بزرگ رخ می‌دهد، می‌تواند خسارت‌بارتر باشد.

شهردار اهواز تصریح کرد: در چارت سازمانی که وزارت کشور و سازمان شهرداری‌ها برای شهرداری‌ها دیده است، به بحث بحران بی‌توجهی شده است. امروز مجموعه‌هایی با اهمیت بسیار پایین در سطح اداره‌کل وجود دارند اما در چارت شهرداری‌ها، اداره‌کل بحران وجود ندارد و این، خلائی است که به صورت جدی احساس می‌شود زیرا در بعضی مناطق نمی‌توانیم مدیریت هماهنگ و اثربخش داشته باشیم.

وی گفت: باید در ساختار شهرداری‌ها به ویژه کلانشهرها، اداره‌کل مدیریت بحران داشته باشیم تا موضوعات مرتبط با بحران‌ها در سطح بالاتری پیگیری شوند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار