غلامرضا همتی در گفتگو با تابناک:
ریئس هیئت ژیمناستیک کرمانشاه از درخشش ورزشکارهای خانم و آقا در مسابقات منطقه ۳ کشور در این رشته ورزشی خبر داد.
کد خبر: ۸۰۴۵۷۲
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰ 10 December 2019

غلامرضا همتی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: مسابقات منطقه ۳ کشور آقایان در ۱۵ آذرماه به میزبانی همدان با حضور استان های کرمانشاه، همدان، لرستان، قم، مرکزی و ایلام برگزار شد.

وی افزود: کرمانشاه با۱۶ ورزشکار در این رقابت ها حضور پیدا کرد که ۱۴ ورزشکارموفق به کسب مدال شدند و متاسفانه از لحاظ تیمی رتبه کسب نکردیم.

همتی در ادامه تصریح کرد: ژیمناستیک ۶ وسیله برای آقایان و چهار وسیله برای خانم ها تشکیل شده که شرکت کنندگان از مقطع تحصیلی اول، دوم، سوم، چهارم، پنجم، و ششم در این رقابت ها حضور پیدا کردند و توانستند به صورت انفرادی مدال کسب کنند.

ریئس هیئت ژیمناستیک در خصوص برگزاری مسابقات منطقه ی کشور زیر ۱۴ سال گفت: نفرات برتر هر منطقه اگر فدراسیون مسابقاتی برای زیر ۱۴ ساله برگزار شود می توانند شرکت کنند ولی بنا به دستور وزارت خانه مسابقات کشوری این رده ی سنی حذف شده و برگزار نمی شود .

وی در خصوص مسابقات منطقه ۳ خانم ها که حدود یک ماه پیش برگزار شده تصریح کرد: ژیمناستیک کارهای کرمانشاه توانستن مقام دوم تیمی را کسب کنند که به میزبانی لرستان برگزار شد و کرمانشاه با ۱۲ ورزشکار در این رقابت هاحضور پیدا کرد که هر ۱۲ ورزشکار توانستن مدال کسب کنند و به مقام دوم تیمی دست یابند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار