یداله محبی در گفتگو با تابناک:
کشتی گیر کرمانشاهی گفت: ورزشکاران با وجود سختی‌های راه، درآمد‌های پایینی دارند لذا مسئولین استانی باید از آن‌ها حمایت کنند.
کد خبر: ۸۰۵۲۷۱
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰ 12 December 2019

جام جهان پهلوان تختی با حضور یداله محبی

یدالله محبی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه با اشاره به برگزاری جام جهان پهلوان تختی در روز‌های ۲۵ تا ۲۷ دی ماه در شهر کرمانشاه گفت: برگزاری این مسابقه در سال گذشته از نظر شیوه و محل برگزاری مناسب بود و با استقبال بالای همشهریان کرمانشاهی روبرو شد. امسال نیز بنابر درخواست هیئت کشتی کرمانشاه و پیگیری‌های استاندار این مسابقه در روز‌های ذکر شده در کرمانشاه برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه برگزاری جام تختی جو روانی مناسبی بر ورزشکاران بومی دارد افزود: چند تن از کشتی گیران کرمانشاهی در این رقابت حضور دارند که امیدواریم بتوانیم برای شهر افتخاری دیگر به ارمغان آوریم. مسابقات انتخابی جام تختی برگزار شده و من سهمیه جام تختی را از قبل کسب کردم.

محبی در ادامه تصریح کرد: هم اکنون اکثریت کشتی گیران درگیر مسابقات جام باشگاه‌های جهان هستند که تا روز‌های آینده در بجنورد برگزار می‌شود؛ پس از اتمام مسابقات اردوی جام تختی نیز برگزار می‌گردد.

وی با اشاره به شرکت در بازی‌های نظامیان جهان و کسب مدال نقره در فینال با شکست از حریف ترکیه‌ای خود افزود: باتوجه به تجربه به دست آمده شرایط خودم نسبت به قبل بسیار بهتر شده و این جام یکی از ملاک‌های ملی پوش شدن امسال می‌باشد.

محبی در پایان خاطر نشان کرد: ورزشکاران با وجود سختی‌های راه درآمد‌های پایینی دارند لذا مسئولین استانی باید از آن‌ها حمایت کنند تا آن‌ها با انگیزه بیشتری به فعالیت خود ادامه دهند. حمایت از ورزشکاران نباید تنها بعد از مسابقات باشد و در فاصله دو مسابقه پیگیری مسئولین نیاز است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار