در اولین روز هفته کاری صرافی‌های بانکی بدون تغییر قیمت یورو، قیمت دلار را اندکی کاهش دادند.
کد خبر: ۸۰۵۶۹۳
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۱ 14 December 2019

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه صرافی‌های بانکی امروز قیمت خرید و فروش دلار را ۵۰ تومان کاهش دادند تا قیمت فروش آن به ۱۲۸۵۰ تومان و قیمت خرید به ۱۲۷۵۰ تومان برسد. قیمت یورو در صرافی‌های بانکی بدون تغییر ماند و به مانند روز پنج شنبه قیمت فروش آن ۱۴۲۰۰ تومان و قیمت خرید آن ۱۴۱۰۰ تومان تعیین شد.


در بازار آزاد، اما برخلاف صرافی‌های بانکی شاهد افزایشی اندک در قیمت‌ها بودیم. هر دلار آمریکا در بازار آزاد با ۳۰ تومان افزایش نسبت به روز گذشته کاری ۱۲۸۸۰ تومان معامله شد. یورو نیز امروز از ثبات نسبی برخوردار بود و با قیمت ۱۴۴۰۰ تومان بین معامله گران داد و ستد شد.


در بازار طلا، اما شاهد کاهشی اندک بودیم به طوری که هر مثقال طلای ۱۸ عیار با ۳۰۰۰ تومان کاهش به ۱۹۴۲۰۰۰ تومان رسید. به تبع آن هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز کاهشی اندک را تجربه کرد و هر گرم آن ۴۴۸۰۰۰ تومان معامله شد.


قیمت هر قطعه سکه طرح جدید یا امامی با ۲۰۰۰۰ تومان کاهش به ۴۴۲۹۰۰۰ تومان رسید و هر قطعه سکخ طرح قدیم نیز بدون تغییر ۴۳۹۹۰۰۰ تومان معامله شد.


نیم سکه و ربع سکه نیز امروز را کاهشی آغاز کردند و نیم سکه با ۹۰۰۰ تومان کاهش ۲۴۰۹۰۰۰ تومان و ربع سکه با ۱۹۰۰۰ تومان کاهش ۱۵۰۰۰۰۰ تومان قیمت خورد.


در بازار‌های جهانی، اما شاهد رشد طلا بودیم به طوری که هر انس طلا با ۸ دلار افزایش با قیمت ۱۴۷۵/۷۷ دلار به استقبال تعطیلات رفت.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار