در دومین روز کاری هفته صرافی‌های بانکی قیمت دلار و یورو را کاهش دادند.
کد خبر: ۸۰۵۹۳۱
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۷ 15 December 2019

به گزارش خبرنگارتابناک کرمانشاه ، صرافی ملی امروز طی سه مرحله ۱۵۰ تومان از قیمت خرید و فروش دلار کاست و قیمت خرید دلار را ۱۲۴۵۰ تومان و قیمت فروش آن را ۱۲۵۵۰ تومان اعلام کرد. قیمت یورو نیز در صرافی‌ها دستخوش تغییر شد و قیمت خرید آن ۱۳۷۵۰ تومان و قیمت فروش آن ۱۳۸۵۰ تومان تعیین شد.


در بازار آزاد نیز شاهد کاهش محسوسی بودیم به طوری که قیمت دلار با ۳۰۰ تومان کاهش به ۱۲۵۵۰ تومان رسید. قیمت یورو نیز روند نزولی را طی کرد و هم اکنون ۱۳۸۵۰ تومان قیمت دارد.


در بازار طلا، اما شاهد افت شدید قیمت بودیم. قیمت هر مثقال طلای ۱۸ عیار با ۵۰۰۰۰ تومان کاهش به ۱۸۹۵۰۰۰ تومان رسید. به تبع آن هر گرم طلای ۱۸ عیار با ۱۲۳۰۰ تومان کاهش هم اکنون ۴۳۷۷۰۰ تومان معامله می‌شود.


هر قطعه سکه طرح جدید یا امامی با ۱۵۰۰۰ تومان کاهش ۴۳۱۳۰۰۰ تومان قیمت دارد. هر قطعه سکه طرح قدیم نیز بدون تغییر ۴۲۹۶۰۰۰ تومان معامله شد. نیم سکه و ربع سکه نیز امروز شاهد کاهش‌های زیادی بودند به نحوی که نیم سکه با ۲۰۰۰۰ تومان کاهش هم اکنون ۲۳۵۲۰۰۰ تومان قیمت دارد. ربع سکه نیز با کاهش ۱۰۰۰۰ تومانی هم اکنون با قیمت ۱۴۶۳۰۰۰ تومان بین معامله گران داد و ستد می‌شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار