معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه با بیان اینکه «هاب» شدن کرمانشاه در منطقه مستلزم ارائه خدمات برتر و متمایز است تاکید کرد که ارائه خدمات دانشگاهی می تواند به تحقق این هدف بیانجامد.
کد خبر: ۸۰۶۴۴۷
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰ 17 December 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمانشاه؛ محمد ابراهیم الهی تبار در نشست اعضای حقیقی هیات امنا با اعضای شورای دانشگاه صنعتی کرمانشاه با اشاره به نقش آفرینی و اثرگذاری دانشگاه در رشد و توسعه کشور تصریح کرد: بررسی و مقایسه دوران تحریم در عراق و ایران، میزان اثرگذاری دانشگاه و علم در عرصه مقاومت ها را به آشکار می کند و امروز علیرغم همه مشکلاتی که وجود دارد اگر کشور مقاومت کرده نتیجه توجه به مسایل زیرساختی و دانشگاه بوده است.

وی با اشاره به اینکه جامعه امروز برای توانا شدن چشم به دانایی دانشگاهها دوخته است افزود: آنچنان که نسل گذشته به این کشور ادای دین کردند، امروز دانشگاه در قبال کشور مسئولیت تاریخی دارد.

الهی تبار تاکید کرد: اعتقادمان این است که هر چه در دانشگاه سرمایه گذاری کنیم هزینه نیست بلکه فرصت سازی است و اگر توانایی می خواهیم باید دانا باشیم.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار در ادامه با تاکید بر ظرفیت و اثرگذاری دانشگاهها در مسیر توسعه استان تصریح کرد: کرمانشاه برای «هاب » شدن در منطقه نیاز به ارائه خدمات برتر در بخش های مختلف دارد که یکی از این بخش ها خدمات دانشگاهی است.

الهی تبار با بیان اینکه به دنبال توسعه و افزایش ظرفیت دانشگاه صنعتی استان هستیم افزود: با اقلیم کردستان مذاکراتی داشته ایم و اقبال به دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بسیار بالاست. در آینده نزدیک با مقامات عراقی نیز مذاکراتی برای توسعه ظرفیت دانشگاه صنعتی استان خواهیم داشت.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار در ادامه با بیان اینکه« آموزش عالی در استان علیرغم ظرفیت و سابقه آن حال خوبی ندارد» افزود: می طلبد که دانشگاه صنعتی بحث شورای آموزش عالی در استان را متصدی شده و با جدیت دنبال کند چرا که این شورا جایگاه مهمی در سیاست گذاری ها و برنامه دارد و می تواند اتفاقات خوبی را رقم بزند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار