عضو تیم ملی کشتی آزاد کشورمان گفت: تلاش می‌کنم تا با تمام توانم در رقابت‌های کشتی آزاد جام تختی حضور پیدا کنم، چرا که رقیبان سرسختی در ۷۴ کیلوگرم دارم.
کد خبر: ۸۰۶۷۳۸
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰ 18 December 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازایسنا،رضا افضلی ، بااشاره به در پیش بودن رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد جام تختی در کرمانشاه، عنوان کرد: سهمیه حضور در این رقابت‌ها را دارم و بواسطه حضور در رقابت‌های مختلفی که در ماه‌های اخیر داشته‌ام، می‌توان گفت از آماگی مطلوبی برخوردارم.

وی تصریح کرد: باتوجه به اینکه در رقابت‌های جام تختی نفرات انتخابی تیم ملی برای مسابقات گزینشی المپیک انتخاب خواهند شد، با تمام توان در این رقابت‌ها حضور پیدا می‌کنم.

این کشتی گیر کرمانشاهی تاکید کرد: در ماه‌های گذشته رقابت‌های لیگ برتر را پشت سرگذرانده‌ام و در روزهای پیش رو نیز رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان را دارم، با این حال دچار خستگی نشده‌ام و سطح آمادگی‌ام خوب است و می‌خواهم تلاشهایم را ادامه بدهم تا به کسب سهمیه برسم.

وی در ادامه به رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد که اخیرا به پایان رسید اشاره کرد و گفت: این لیگ که از حدود چندسال پیش توسط رئیس سابق فدراسیون تعطیل شده بود، با تلاش علیرضا دبیر رئیس فعلی فدراسیون دوباره احیاء شد تا به رشد و پیشرفت کشتی ایران کمک کند.

کشتی گیر کرمانشاهی عضو تیم لیگ برتری دانشگاه آزاد، عنوان کرد: باتوجه به اینکه در چندسال گذشته این لیگ را نداشته‌ایم، برای همین رقابت‌های امسال ضعف‌هایی همچون کم بودن تعداد تیم‌ها و پائین بودن رقم قرارداد کشتی گیران را داشت که برای سالهای بعد که لیگ پویاتر خواهد شد این ضعف‌ها از بین می‌رود.

وی که تیمش با قرار گرفتن در جایگاه سوم رقابت‌های لیگ برتر مجوز حضور در جام باشگاه‌های آسیا را بدست آورده، عنوان کرد: رقابت‌های کشتی جام باشگاه‌های آسیا در روزهای انتهایی این هفته برگزار می‌شود و سعی خواهم کرد تا عملکرد خوبی برای تیمم داشته باشم.

افضلی یادآور شد: البته این روزها به واسطه تحصیل در مقطع دکترا، دغدغه‌های ذهنی به واسطه برخی سخت گیری‌های مسئولین دانشگاه برایم پیش آمده که نیاز به مساعدت آنها دارم.

وی همچنین به ناکامی‌اش در رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان و گزینشی المپیک در قزاقستان اشاره کرد و گفت: این مسابقات که چندماه پیش برگزار شد سطح بالایی داشت و در وزن 74 که شرکت کردم، چندین آزادکار نابغه که اعجوبه‌های کشتی دنیا هستند، حضور داشتند. البته تمام تلاشم را کردم، اما نشد که مدال بیاورم و حذف شدم.

وی یادآورشد: آن روزها برخی انتقاداتی داشتند و گفتند که افضلی دیگر نمی‌تواند قدرتمند کشتی بگیرد و بهتر است کنار برود، درحالی که من به لطف کسی وارد تیم ملی نشده بودم و انتخابی‌های سختی را پشت سرگذرانده بودم.

افضلی تاکید کرد: هنوز برای خداحافظی و کنارکشیدنم زود است و می‌خواهم اگر بشود در مسابقات المپیک هم شرکت کنم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار