دبیر قرارگاه راهیان نور سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه از بازدید حدود یک میلیون و 100 هزار نفر از هموطنانمان از یادمان‌ها و مناطق عملیاتی دفاع مقدس استان از ابتدای سال راهیان نور در اردیبهشت ماه تاکنون خبر داد.
کد خبر: ۸۰۷۸۳۳
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰ 23 December 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،یونس عزیزی، با اشاره به رشد چشمگیر آمار بازدیدکنندگان از یادمانها و مناطق عملیاتی دفاع مقدس در استان کرمانشاه در سال جاری، گفت: از ابتدای سال راهیان نور-اردیبهشت ماه- تاکنون حدود یک میلیون و 100 هزار نفر از هموطنانمان از یادمان‌ها و مناطق عملیاتی دفاع مقدس استان کرمانشاه بازدید کرده‌اند که بخش زیادی از این رشد به بازگشایی مرز خسروی و تردد زوار عتبات عالیات از استان در اربعین امسال مربوط می‌شود.

عزیزی پیش بینی کرد: امسال آمار بازدیدکنندگان از یادمانها و مناطق عملیاتی دفاع مقدس استان کرمانشاه به حدود 1.5 میلیون نفر برسد.

دبیر قرارگاه راهیان نور سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه اضافه کرد: سال گذشته در مجموع یک میلیون و 127 هزار نفر از یادمانها و مناطق عملیاتی دفاع مقدس در استان کرمانشاه بازدید کردند.

وی در ادامه اشاره ای هم به آمار اسکان بازدیدکنندگان از مناطق عملیاتی دفاع مقدس استان در اردوگاه‌های راهیان نور داشت و گفت: از اردیبهشت ماه تاکنون 121 هزار نفر اسکان در اردوگاه های راهیان نور استان کرمانشاه داشته ایم که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد 10 درصد داشته است.

عزیزی در ادامه از یادمان و مرکز فرهنگی مرصاد به عنوان پربازدیدکننده‌ترین مرکز دفاع مقدسی استان یاد کرد و افزود: این مرکز فرهنگی جنبه بین‌المللی پیدا کرده و بازدیدکنندگانی از خارج از کشور هم دارد.

رئیس سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه کیفی سازی اردوهای راهیان نور در برنامه استان است، گفت: تلاش می‌شود تا برنامه ها بگونه‌ای اجرایی شوند که شاهد تاثیرگذاری بیشتر اردوهای راهیان نور در جامعه باشیم.

وی در پایان برای دریافت طرح‌ها، ایده‌ها و پیشنهادات صاحبنظران در راستای کیفی‌سازی اردوهای راهیان‌نور اعلام آمادگی کرد.

سال راهیان نور همزمان با سالروز عملیات بازی دراز در اردیبهشت ماه آغاز می شود.

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار