استاندار کرمانشاه گفت:در سال رونق تولید تنها راه نجات ما از بیکاری و تورم کمک به تولیدکنندگان است.
کد خبر: ۸۰۷۹۳۷
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۴ 23 December 2019

به گزارش خبرنگار   تابناک کرمانشاه   صبح امروز در نشست بررسی مشکلات حوزه شیلات و بررسی راه حل های رفع موانع در حوزه ی امور آب، منابع طبیعی و دامپزشکی در شهرستان قصر شیرین موضوعاتی پیگیری و مطرح شد.

براساس این گزارش،از جمله دغدغه های این شهرستان در مورد محاسبه تجاری و غیر خانگی آب در بخش هایی از شهرستان قصر شیرین بود، همچنین لوله گذاری در همان مسیر که رسیدگی کافی به آن نمی شود.

هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه اظهار کرد: در سال رونق تولید که تنها راه نجات ما از تورم و بیکاری کمک به تولیدکنندگان است انتظار می رود بحث تامین آب اصلاح و درباره آنچه به رونق تولید منجر می شود تسریع به عمل آورید.

وی تصریح کرد: مسئولیت شبکه بر عهده مسئولین شهرستان است و هزینه به صورت خانگی محاسبه شود و در ادامه برای سایر مسائل پیشنهاداتی مطرح کنید که آن را با کمک شرکت آب و فاضلاب حل کنیم.

همچنین، بهرام درویشی مدیر عامل آب منطقه ای استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: شهرستان قصر شیرین در موضوع آب شهرستان برخوردار و  در سطوح مختلف حدود 70 میلیون متر مکعب در شهرستان از منابع آب برخوردار هستند.

وی افزود: بحث دیگر در موضوع آب، تخصیص بهنگام و نابهنگام آب در بیستون پارس است که مشکلات آن را باید رفع کنیم.

 مدیر عامل آب منطقه ای استان کرمانشاه گفت: راه حل تامین آب شرب در قصر شیرین برگزاری جلسه مشترک با بیستون پارس است که تخصیص آب را اصلاح کنیم.

در ادامه این نشست علیرضا تخت شاهی مدیرعامل آب و فاضلاب شهری گفت: کنتور داخل شبکه را که پیش از این احداث شده بود، آبدار کردیم.

وی افزود: هزینه ای در این شهرستان بابت آب مصرفی پرداخت نشده این شبکه خارج از محدوده است.

تخت شاهی برای رسیدگی به این امر در خواست کرد، تا انشعاب اصلاح و یک نفر مسئول پیگیری و رسیدگی به این امر شود.

در ادامه جلسه مسائل و مشکلات حوزه ی دامپزشکی مورد بررسی قرار گرفت و مدیر کل دامپزشکی استان کرمانشاه در خصوص رفع موانع در حوزه صادرات تصریح کرد: در صورت آمادگی مدارک و تسریع در فعالیت، با مدت زمان کوتاهی می توان مجوز های لازم را دریافت کرد.

وی در پایان  خاطر نشان کرد: مشکلی در خصوص صدور پروانه دامپزشکی نداریم، این افراد باید مسئول فنی داشته باشند، ما نیز دغدغه ی صادرات داریم و این افزایش صادرات نیازمند فعالیت است.

 




 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار