استاندار کرمانشاه از واگذاری زمین به جوانان شهرستان قصر شیرین خبر داد.
کد خبر: ۸۰۸۰۴۰
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۷ 23 December 2019

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه هوشنگ بازوند در نشستی که صبح امروز در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قصر شیرین برگزار شد، عنوان کرد: در بحث امهال وام ها قانون گذار مشخص کرده بر اساس قانون، وام تعلق گرفته به زلزله زدگان به مدت 2 سال امهال گردد.

 

او ادامه داد: طی درخواست ها و پیگیری ها مکرر، وام های 50 میلیون تومانی جمعا حدود 3145 میلیارد تومان شد،که این مبلغ جدا از وام های  صنعتی پرداختی است. و دولت حدود 1050 میلیارد تومان از سود آن را به جای مردم به بانک مرکزی پرداخت کرد.

 

استاندار کرمانشاه بیان داشت: آبان ماه امسال امهال پایان یافت. برای امهال مجدد به مدت یک سال لازم است دولت سود یک ساله را به بانک مرکزی بپردازد.

وی اضافه کرد: تا حدودی نظر موافق گرفتیم و اگر در مجلس وارد شود سیکل خروجی معلوم نیست از این رو وزارت کشور را متقاعد کردیم خسارت نهایی را پرداخت کنند و خیلی امیدواریم و به بانک ها گفتیم فشار نیاورند تا حل شود.

 او در مورد  مشکل پخش زنده فوتبال در شهرستان ها نیز گفت: اگر این موضوع حل نشود ما اعتباری را به صدا و سیما خواهیم داد تا موضوع حل شود و این مشکل در اکثر شهرهای کشور وجود دارد.

 

او همچنین درباره اختصاص زمین های کشاورزی به جوانان تحصیل کرده قصر شیرین ابراز داشت: این طرح در صورت اجرای درست موفق و در غیر این صورت شکست خواهد خورد. مدیران اجرایی و داوطلبین این حوزه باید پیگیر بهره برداری آن باشند.

 

بازوند جزئیات این واگذاری را برعهده ی جهاد کشاورزی دانست و یادآور شد:  در ایجاد زیر ساخت ها و اختصاص تسهیلات به شما کمک خواهیم کرد.

 

استاندار کرمانشاه با تاکید بر اینکه این زمین ها بهشت سرمایه گذاری است و نیازمند تلاش پیگیرانه جوانان است، گفت: در امر فعالیت در زمین ها صبورانه و کارشناسی شده در قالب تعاونی ها همفکری کنید، با برنامه وارد عمل شوید و موضوع فروش محصولات را نیز در نظر بگیرید، به علاوه از مدیران نه تنها به عنوان مسئول در راستای تسهیل امور خود که به عنوان مشاوران عالی بهره ببرید.

 

بازوند در پایان از جوانان قصر شیرین خواست سهم خود در مشکلات موجود را برعهده بگیرند و با پای کار بودن در صدد رفع موانع بر آیند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار