تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در وقت‌های اضافه با برتری برابر شاهین شهرداری بوشهر، به نیمه نهایی جام حذفی فوتبال ایران صعود کرد.
کد خبر: ۸۰۸۰۹۴
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۸ 24 December 2019

در جریان مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال ایران، دیدار تیم‌های نفت مسجدسلیمان و شاهین شهرداری بوشهر که در پایان ۹۰ دقیقه، با تساوی دو بر دو به پایان رسیده بود، در دو وقت اضافه ۱۵ دقیقه‌ای ادامه پیدا کرد و در نهایت با برتری سه بر دو نفت مسجدسلیمان به پایان رسید.

در دقیقه ۲۴ این دیدار بازیکنان شاهین بوشهر صاحب یک ضربه ایستگاهی شدند و در ادامه حسن نجفی با استفاده از این فرصت، شاهین بوشهر را پیش انداخت. در ادامه در دقیقه ۳۵ داور یک پنالتی به سود نفت مسجدسلیمان اعلام کرد و فرزاد حاتمی با استفاده از این فرصت بازی را به تساوی کشاند.

اما این پایان کار نبود چراکه در ادامه در دقیق ۷۲ روی یک شوت از پشت محوطه جریمه و در ادامه اشتباه دروازه‌بان نفت مسجدسلیمان، فرصت بسیار خوبی برای سالاری ایجاد شد و این بازیکن نیز گل دوم تیمش را به ثمر رساند. در ادامه و در دقیقه ۸۷ حسین ابراهیمی با استفاده از یک ضربه ایستگاهی، گل دوم نفت مسجدسلیمان را به ثمر رساند تا بازی به تساوی کشیده شود.

در نهایت تلاش دو تیم در پایان ۹۰ دقیقه حاصلی نداشت تا کار به وقت‌های اضافه بکشد.

در وقت‌های اضافه و در دقیقه ۱۰۶ احمد الجبوری با ضربه سر گل سوم نفت مسجدسلیمان به ثمر رساند تا شاگردان مهدی تارتار به نیمه نهایی جام حذفی صعود کنند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار