مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از جریمه بیش از ۱۶۰ میلیارد ریالی متخلفان در طرح نظارتی که به منظور جلوگیری از تخلفات بعد از افزایش قیمت بنزین اجرا شد، خبر داد.
کد خبر: ۸۰۸۲۵۲
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰ 24 December 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه  به نقل از ایسنا،داریوش جودکی، با اشاره به تشدید نظارت بر بازار به دنبال افزایش قیمت و سهمیه‌بندی بنزین، گفت: این طرح با هدف جلوگیری از سودجویی افراد در بخش کالا و خدمات، قاچاق و بهداشت و درمان اجرا شد و حدود یک ماه ادامه داشت.

وی خاطرنشان کرد: طی یک ماه اخیر که طرح تشدید نظارت بر بخش‌های مختلف را داشتیم بیش از 160 میلیارد ریال جریمه برای متخلفین در نظر گرفته شد.

وی از تشکیل 1323 پرونده تخلف در این مدت یاد کرد و ادامه داد: از این تعداد 1098 پرونده مربوط به بخش کالا و خدمات بود که این متخلفین 133 میلیارد ریال جریمه شدند.

به گفته مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه، عمده تخلفات صورت گرفته نیز عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور، گرانفروشی و کم فروشی بوده است.

جودکی اظهار کرد: در بخش قاچاق نیز 210 پرونده با 32 میلیارد ریال جریمه داشتیم که عمده کالاهای قاچاق کشف شده نیز شامل ماینر، سوخت و لوازم خانگی بوده است.

وی پرونده‌های تشکیل شده در حوزه بهداشت، درمان و دارو را نیز 15 پرونده با تخلف 181 میلیون ریال اعلام کرد و افزود: نانوایی‌ها در این بخش در صدر متخلفین بودند.

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار