جلیل بالایی در گفتگو با تابناک:
مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه گفت: به جهت پوشش کامل جاده‌های استان و جلوگیری از بسته شدن راه‌های اصلی و روستایی ۵۲۵ دستگاه ماشین آلات سنگین، نیمه سنگین و سبک در نقاط حادثه خیز محور‌های مواصلاتی استان مستقر شدند.
کد خبر: ۸۰۹۱۹۹
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰ 28 December 2019

جلیل بالایی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه  اظهار کرد: این دستگاه ها شامل ماشین آلات راه سازی، آتش نشانی، پلیس و فوریت های پزشکی می باشد علاوه بر آن اکیپ های راهداری است که به فاصله هر ۶۰ کیلومتر در جاده ها مستقر شده اند.

وی خاطر نشان کرد: شناسایی نقاط حادثه خیز در جاده های استان و استقرار اکیپ های امدادی در آن نقطه، در به حداقل رساندن حوادث جاده ای نقش بسزایی داشته است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه افزود:همچنین استقرار این اکیپ ها سبب شده در راه های اصلی و روستایی با بسته شدن جاده ها مواجه نباشیم.

بالایی در ادامه امنیت راه های استان را به ۴ عامل وابسته دانست و تصریح داشت: امنیت راه های استان به ۴ عامل راننده، جاده، خودرو و تجهیزات بستگی دارد که عامل انسانی یا همان راننده بیشترین نقش را در سهم تصادفات دارد.

وی در پایان تاکید کرد: از شهروندان درخواست می شود با رعایت موارد ایمنی و به همراه داشتن تجهیزات مخصوص در این فصل از جمله زنجیر چرخ آمار تصادفات جاده ای را به حداقل برسانند.

 
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار