در اولین روز کاری هفته قیمت ارز و طلا تغییر محسوسی نداشت و ثباتی نسبی را تجربه کرد.
کد خبر: ۸۰۹۲۷۵
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰ 28 December 2019

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، صرافی های بانکی امروز نیز قیمت دلار و یورو را تغییر ندادند.هر دلار آمریکا در صرافی های بانکی با قیمت ۱۲۹۷۰ تومان به فروش می رسد و هر دلار آمریکا نیز ۱۲۸۷۰ تومان از مردم خریداری می شود.قیمت خرید و فروش یورو نیز در این صرافی ها ثابت ماند و به مانند روزهای گذشته قیمت فروش یورو ۱۴۲۵۰ تومان و قیمت خرید آن ۱۴۱۵۰ تومان بود.

براساس این گزارش،در بازار آزاد اما شاهد کاهش اندکی در قیمت ها بودیم.هر دلار آمریکا با ۵۰ تومان کاهش نسبت به روز پنجشنبه هم اکنون ۱۲۲۰۰ تومان قیمت دارد و هر یورو نیز بدون تغییر با قیمت ۱۴۷۰۰ تومان معامله می شود.

همچنین،در بازار طلای داخلی اما شاهد افزایش اندک در قیمت ها بودیم به طوری که هر گرم طلای ۱۸ عیار با ۱۰۰۰ تومان افزایش در این لحظه ۴۷۱۰۰۰ تومان قیمت دارد.هر مثقال طلای ۱۸ عیار نیز افزایش ۶۰۰۰ تومانی را تجربه کرد و هم اکنون ۲۰۳۶۰۰۰ تومان قیمت دارد.

گفتنی است،در بازار سکه شاهد آرامش نسبی در قیمت ها بودیم.امروز تنها سکه طرح جدید با کاهش همراه بود و سکه طرح قدیم، نیم سکه و ربع سکه بدون تغییر بودند.

سکه طرح جدید یا امامی با کاهش ۲۶۰۰۰ تومانی هم اکنون ۴۵۸۲۰۰۰ تومان قیمت دارد و سکه طرح قدیم نیز ۴۵۸۹۰۰۰ تومان قیمت خورد.نیم سکه و ربع سکه نیز به ترتیب ۲۳۶۹۰۰۰ تومان و ۱۴۶۰۰۰۰ تومان قیمت دارند.

لازم بذکر است،در بازارهای جهانی نیز شاهد صعود خیره کننده طلا هستیم به طوری که شب گذشته خود را به قیمت ۱۵۱۵ دلار نزدیک کرد و در نهایت با قیمت ۱۵۱۰ دلار به استقبال تعطیلات رفت.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار