سرپرست سازمان اتوبوسرانی کرمانشاه با اشاره به افزایش تعداد مسافران در شهرک‌های جنوبی، از تقویت این خطوط و افزایش سرویس‌دهی به شهروندان خبر داد.
کد خبر: ۸۱۰۰۴۱
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۰ 31 December 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس،سجاد سلیمانی، با اشاره به اینکه از دوم دی‌ماه تعداد 9 دستگاه اتوبوس به خطوط شهرک‌های صدرا، ترمینال راه کربلا، شهرک امام و دولت‌آباد شهر کرمانشاه اضافه شده است، اظهار داشت: با این اقدام زمان توقف مسافران در این شهرک‌ها به کمتر از 20 دقیقه رسیده است.

وی تأکید کرد: این سازمان ضمن شناسایی مکان‌هایی که تقاضای سفر بیشتری دارند نسبت به افزایش خطوط منتهی به این مراکز اقدام و با تمام توان به شهروندان خدمات‌رسانی خواهد کرد.

سرپرست سازمان اتوبوسرانی کرمانشاه، رفع نقایص فنی و ظاهری اتوبوس‌ها به منظور فعالسازی ناوگان اتوبوسرانی و برنامه‌ریزی به منظور فعالسازی دستگاه‌های غیرفعال اتوبوس‌ها، را از دیگر اقدامات در دستور کار این سازمان عنوان کرد.

سلیمانی افزود: با برنامه‌ریزی به عمل آمده نسبت به نظافت اتوبوس‌ها به صورت ویژه اقدام و تمامی اتوبوس‌ها از لحاظ نظافت ظاهری چک خواهند شد.

به گفته سرپرست سازمان اتوبوسرانی کرمانشاه، حضور مستمر عوامل گشت خطوط و نظارت دقیق بر مسیر مبادی و مقاصد خطوط نیز با دقت و جدیت اجرایی می‌شود.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار