امام جمعه کرمانشاه گفت: فقدان سردار سلیمانی تلخ است، اما کام خیانتکاران را تلخ می‌کنیم.
کد خبر: ۸۱۰۹۲۱
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۰ 04 January 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرمانشاه ضمن دعوت همگان به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: بندگی انسان‌ها انتها ندارد و همیشه باید تحت تربیت پروردگار باشیم.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به شهادت سردار سلیمانی گفت: این شهید عزیز خلیفه الله بود و کاری خدایی کرد، اوامر اسلام را پیاده کرد و در مقابل کفر یک تنه ایستاده بود و استعداد خدادادی اش را شکوفا کرد این شهید بزرگوار از جوانی در خدمت اسلام بود و در راه اسلام جنگید.

او با بیان اینکه حاج قاسم‌ها قدرت‌ها را به زانو در می‌آورند، گفت: سردار سلیمانی اعجوبه‌ای از بندگی و اطاعت بود، به محض اینکه سرکشی از خانه شهیدی می‌کرد می‌گفت خانه شهدا را امام زاده‌ها می‌دانم.

او اظهار داشت: حاج قاسم در یک روستا دورافتاده کرمان بود که به لطف خدا عراق و کشور‌های دیگر را نجات داد.

نماینده، ولی فقیه در استان کرمانشاه بیان کرد: البته ما مثل حاج قاسم سلیمانی در سپاه صد‌ها نفر داریم و ترامپ و امثال او بداند هرکدام از این بزرگان ما که شهید شود بلافاصله پرچمش را دیگری بلند می‌کند.

او ادامه داد: اما از کرامات خداوند تعالی است که انسان‌ها را خلیفه قرار داده و قدر این خلافت را بدانید. اگر این دفینه‌های وجود انسان خودش را نشان دهد حاج قاسم‌ها ایجاد می‌شوند.

آیت الله علما گفت: تمام وجود این شهید عزیز ابتکار و حرف‌های تازه بود و منشأ همه این‌ها اخلاص این آدم بود. در سی و پنج سال آشنایی که ایشان داشتم به این شناختمش که اخلاص از تمام وجودش می‌بارید.

او بیان داشت: ایشان انسان ویژه و خاصی بود توکل فوق العاده‌ای داشت و جزو ملوک الجنة است این شهادت بزرگ را خدمت حضرت حجت الله (عج) و خدمت خود ایشان تسلیت می‌گوئیم تمام عمر خود را در خدمت اسلام گذراند.

او افزود: راه او ادامه دارد، فکر او بسته نشده و همه اصحاب مقاومت دنیا خونخواه او هستند. سیاسیونی که هنوز آمریکا را نشناختند، بشناسند. امام راحل فرمودند که من پنجاه سال آینده را میبینم و بی جهت نمی‌فرمایند امریکا شیطان بزرگ است.

آیت الله علما بیان کرد: فقدان او تلخ است، اما کام خیانتکاران تلخ می‌کنیم. پاداش حاج قاسم سلیمانی فقط شهادت است.

او گفت: ایشان تربیت شده اسلام و امام راحل بود، شخصیت والایی در خدمت اسلام بود.

خطیب جمعه کرمانشاه گفت: سردار سلیمانی یک شخصیت بی نظیر و مؤثر بود که از دست دادیم و امروز همه مردم ایران عزادارند.

او اشاره‌ای به تلاش‌های این سردار مجاهد در بازگشایی مرز خسروی داشت و گفت: ابومهدی و سردار سلیمانی در بازگشایی مرز خسروی بسیار مؤثر بودند.

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار