نماینده کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری گفت: پلیس را باید حافظ راستین اقتدار و امنیت کشور دانست چرا که کارکنان آن مجاهدانه و مخلصانه در راه حفظ ارزش ها بدون هیچ چشمداشتی تلاش می کنند.
کد خبر: ۸۱۲۳۸۳
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۰ 08 January 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از پایگاه خبری پلیس، آیت الله "امان نریمانی" در دیدار با خانواده شهید "ایرج جواهری" اظهار داشت: ماموریت های مختلف، حساسیت پلیس برای برقراری نظم و امنیت در جامعه و بسیاری موضوعات دیگر باعث شده تا درهای شهادت همواره به روی کارکنان خدوم و بی ادعای نیوری انتظامی باز باشد.


وی افزود: شهادت از بهترین سرانجام ها و آرزوی همه اولیا و اوصیا و مقربان درگاه الهی بوده است و جز عده ای برگزیده نصیب کسی دیگر نمی شود.


آیت الله نریمانی تصریح کرد: سرگرد شهید ایرج جواهری جزو همین مقربان و خاصان درگاه الهی بود که پس از سال ها خدمت صادقانه در لباس مقدس نیروی انتظامی خداوند بهترین سرانجام ها را نصیب ایشان کرد.


نماینده کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری یادآوری کرد: شهید جواهری برای حفظ یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب که امنیت است جان پاک خود را فدا کرد و لباس زیبای شهادت را پوشید تا مخلان نظم و امنیت نتوانند خدشه ای وارد کنند.


وی تصریح کرد: باید شهادت سرگرد جواهری مامور شجاع کلانتری الهیه را تبریک و تسلیت گفت، تبریک به خود این شهید که عزت دنیا و اخرت را کسب کرد و تسلیت به خود ما که چنین مامور شجاعی را از دست دادیم.


آیت الله نریمانی تاکید کرد: این اقتدار و صلابت در وجود همه کارکنان نیروی انتظامی هست و همواره در صحنه های مختلف شاهد آن بوده ایم، گواه آن نیز امنیت بسیار مطلوبی است که در جامعه شاهد آن هستیم.

**حاج قاسم پوشالی بودن هیمنه آمریکا را به جهانیان نشان داد


این مقام مسئول در ادامه به شهادت حاج قاسم سلیمانی نیز اشاره کرد و گفت: وی و همرزمانش پوشالی بودن هیمنه و اقتدار آمریکا را به مردم جهان نشان دادند و این سردار سرافراز در راه مقاومت به درجه رفیع شهادت نائل آمد.


وی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خیلی زودتر از انچه که خود امریکایی ها نیز فکرش را می کردند انتقام خون سپهید شهید حاج قاسم سلیمانی را گرفته و درس بزرگی به آمریکایی ها و متحدانش دادند.

پ
آیت الله نریمانی با اشاره به اینکه عین الاسد یکی از 2 پایگاه مهم نظامی آمریکا در خاورمیانه است، گفت: نیروهای آمریکایی حتی موفق به ردگیری یکی از موشک های ما نیز نشدند تا پوچ بودن ادعاهایشان بار دیگر ثابت شود.


نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری یادآوری کرد: پس از اقدام تروریستی آمریکا و شهادت سپهبد سلیمانی از ترس انتقام کشورمان همه نیروهای آمریکا در منطقه به حالت اماده باش درامدند اما بازهم جمهوری اسلامی در کوتاه ترین فرصت انتقام خون این سردار سرافراز را گرفت.


وی گفت: تقدیر اینگونه بود که جمهوری اسلامی پیش از خاکسپاری شهید حاج قاسم سلیمانی انتقام خون ایشان را بگیرد و درس بزرگی به دشمنان انقلاب دهد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار