کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: بیشترین میزان بارندگی استان طی ۲۴ ساعت گذشته، در شهرستان پاوه به میزان ۱۶.۶ میلی‌متر گزارش شده است.
کد خبر: ۸۱۲۶۱۲
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰ 09 January 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس، شهناز حق‌پرست ، در خصوص آخرین فعالیت سامانه بارشی حاکم بر جو منطقه، اظهار داشت: با توجه به آماری که تا این لحظه از ایستگاه‌های هواشناسی در سطح استان دریافت کرده‌ایم، طی 24 ساعت گذشته بیشترین میزان بارندگی در شهرستان پاوه به میزان 16.6 میلی‌متر و پس از آن بخش گواور 13.8 میلی‌متر بوده است.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان کرمانشاه، ادامه داد: این در حالی است که بارش در شهر کرمانشاه تا این لحظه 3.2 میلی‌متر گزارش شده است.

وی اضافه کرد: در ادامه فعالیت سامانه بارشی مستقر بر جو منطقه، هوای استان طی امروز و فردا کمی تا قسمتی ابری در بعضی ساعات همراه با وزش باد، افزایش ابر و در پاره‌ای از نقاط به‌خصوص نواحی شمالی و شرق استان همراه با بارش پراکنده و خفیف باران و برف خواهد بود، ضمنا طی این مدت تشکیل مه صبحگاهی در پاره‌ای از نقاط دور از انتظار نخواهد بود.

حق‌پرست گفت: با خروج این سامانه از جو استان از روز شنبه تا اواسط هفته آینده شاهد کاهش نسبتا محسوس دمای هوای شبانه در سطح استان خواهیم بود.

وی، سردترین نقطه استان طی 24 ساعت گذشته را کوزران با پنج درجه سانتی‌گراد زیر صفر و گرم‌ترین را سومار با 18 درجه بالای صفر اعلام کرد و افزود: دمای شهر کرمانشاه طی این مدت در سردترین ساعت صفر و در گرم‌ترین، 13 درجه سانتی‌گراد در نوسان بوده است.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار