فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف نیروی زمینی سپاه پاسداران گفت: آمریکا راهی جز تسلیم در برابر ملت بزرگ ایران ندارد.
کد خبر: ۸۱۲۶۶۴
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۰ 09 January 2020

بهع گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،سردار محمدنظر عظیمی امروز (۱۹ دی) در مراسم گرامیداشت هفتمین روز شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی در مزار شهدای کرمانشاه، با اشاره به حضور پرشور و میلیونی مردم در این چند روزه پس از شهادت سردار قاسم سلیمانی، گفت: این حضور از مصادیق بارز بیداری، بصیرت و ولایت مداری ملت است.

وی افزود: حرکت عظیم ملت ایران در مراسم تشییع و خاکسپاری حاج قاسم دشمنان را زمین گیر کرد و این حضور قطعا در تعیین راهبردهای دشمن در آینده اثرگذار خواهد بود.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه شهدا در اوج قله عزت و افتخارات ملت مومن و انقلابی ایران اسلامی هستند، اظهار کرد: ملت قهرمان ایران اسلامی چه در سال های قبل از انقلاب و چه پس از آن با اخلاص و بصیرت در صحنه‌های مختلف حضور پیدا کرده‌، فداکاری کرده و پوزه دشمن را به خاک ذلت مالیده‌اند و از این پس هم در رکاب رهبری به مقابله با دشمنان خواهند ایستاد.

وی از سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی به عنوان سید شهدای مقاومت یاد و تاکید کرد: آمریکا و دشمنان بدانند حاج قاسم یکی از تربیت شدگان مکتب انقلاب است و ملت ایران اسلامی به تاسی از شهدا در خدمت نظام بوده و آنها راهی جز تسلیم در برابر این ملت بزرگ ندارند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف در ادامه بیان اینکه فرزندان قهرمان و انقلابی ایران اسلامی در عرصه های مختلف با شهامت، بیداری، بصیرت و فداکاری حضور دارند، ادامه داد: درحالیکه در زمان طاغوت تمامی منابع و امکانات کشور در اختیار آمریکای جنایتکار بود و آنها اجازه نمی دادند ملت ما رشد کند و ما را در سطح پایین نگه داشته و بنده خود کرده بودند، امروز به برکت انقلاب اسلامی فرزندان این ملت در عرصه های مختلف از جمله علوم دفاعی موفق هستند.

وی ادامه داد: امروز فرزندان ایران اسلامی سربازانی در رکاب رهبری هستند که خودشان موشک طراحی کرده و می سازند و به دستور مقام معظم رهبری موشک های ساخته دست خود را بر سر آمریکای جنایتکار فرود می‌آورند.

حاضران در این مراسم با سر دادن شعار "مرگ بر آمریکا" از دشمنان اعلام انزجار کرده و با سردادن شعار "سپاه پاسداران، تشکر،تشکر" از برادران سپاهی خود به واسطه سیلی زدن به دشمن و انتقام خون حاج قاسم تشکر کردند.

ادامه این مراسم با مداحی و نوحه سرایی همراه بود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار