جلال عزیزی در گفتگو با تابناک:
معاونت ورزش استان کرمانشاه گفت: تقارن شهادت سردار سپهبد اسلام، حاج قاسم سلیمانی با زمان برگزاری این رقابت ها موجب شد برنامه های فرهنگی ویژه ای را پیش بینی کنیم.
کد خبر: ۸۱۲۸۰۲
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰ 10 January 2020

جلال عزیزی درحاشیه جام جهان پهلوان تختی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: امسال چهلمین دوره میزبانی مسابقات جام جهان پهلوان تختی را پذیرفتیم و حدود یک ماه است که برای این رویداد در حال برنامه ریزی و فعالیت هستیم. مقدمات کار فراهم شد و همه ی دستگاه های استان پای کار آمدند و یک ستادی به رياست استاندار، و با عضویت دستگاه های اجرایی تشکیل شد. شهرداری، آبفا، برق، گاز، هلال احمر و علوم پزشکی همگی پای کار آمدند.

وی افزود: صدا و سیمای مرکز کرمانشاه حمایت ویژه ای از موضوع کرد. اکنون مسابقات در حال برگزاری است و از روز گذشته که مسابقات در حال برگزاری است تماشاچیان کرمانشاهی موازین مربوط به ایام سوگ و اندوه را رعایت کرده و کارهای فرهنگی بسیار زیبایی انجام دادند.

این مسئول با بیان اینکه ورزشکاران، تماشاچیان و علاقه مندان کرمانشاهی چندین بار در سالن تکبیرگویان یاد و خاطره سردار رشید اسلام را گرامی داشتند، گفت: برنامه ی ویژه ای برای این موضوع بر پا کردیم و پیش بینی کردیم برنامه ی فرهنگی، یادواره ی شهادت سپهبد قاسم سلیمانی و شهدای گرانقدر مدافع حرم و همچنین شهدای ورزشکار استان کرمانشاه برپا شود، که در این ساعت از خانواده شهدا تقدیر خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: در افتتاحیه و تا پایان مسابقات ما برنامه ها را با رویکرد فرهنگی ادامه خواهیم داد و امروز  جمعه بیستمین روز از دی ماه، اختتامیه و فینال مسابقات برگزار خواهد شد. امید است که همه ی شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات به سلامتی به خانه خود برگردند.

عزیزی در پایان تصریح کرد: هر ساله به مناسبت دهه فجر برنامه های ویژه و متعددی برگزار می شودو مهمترین برنامه هایمان در حوزه عملکردی هیئت های همگانی است. همچنین یک المپیاد ویژه ی ورزش همگانی داریم که اختتامیه اش در دهه فجر برگزار و میزبانی مسابقات قهرمانی کشور را نیز در دهه فجر برگزار می شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار