احمد صفری در گفتگو با تابناک:
نماینده کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: برگزاری این مسابقات در کرمانشاه گام موثری جهت معرفی استان کرمانشاه به کل کشور و کشور‌های خارجی شرکت کننده است.
کد خبر: ۸۱۲۸۸۵
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۷ 10 January 2020

احمد صفری در حاشیه جام جهان پهلوان تختی در گفتگو با خبر نگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: برگزاری مسابقات جام جهان پهلوان تختی در استان کرمانشاه گام موثری جهت معرفی استان کرمانشاه و چهره های ورزشی استان به کل کشور و دیگر کشورهایی که در این مسابقات حضور دارند.

وی افزود: انتظار ما از مسئولین برگزار کننده و خصوصاً اداره ورزش و جوانان این است که در صورت امکان مسابقات ملی و جهانی دیگر رشته های ورزشی که کرمانشاه دارای ورزشکارانی با سابقه درخشان است، در این استان برگزار کنند که باعث انگیزه برای ورزشکاران استان است.


صفری با اشاره به حضور کشورهای خارجی در این رقابت ها تصریح کرد: استان ما به کشورهای شرکت کننده در این مسابقات از نظر آداب و رسوم و فرهنگ معرفی و سبب می شود تا دوباره مشتاق باشند که به کرمانشاه سفر کنند.

نماینده کرمانشاه در محلس شورای اسلامی با بیان اینکه سطح مسابقات بسیار عالی است ابراز کرد: میزبانی استان کرمانشاه بسیار عالی است و همچنین برگزار کننده خوبی باشه برای مسابقات پهلوانی می باشد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار