در اولین روز کاری هفته بازار ارز و طلا آرامشی نسبی را تجربه کرد.
کد خبر: ۸۱۳۱۲۸
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰ 11 January 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه،صرافی های بانکی امروز قیمت خرید و فروش دلار و یورو را ۱۰۰ تومان کاهش دادند و قیمت خرید دلار را ۱۳۰۰۰ تومان و قیمت فروش آن را ۱۳۱۰۰ تومان تعیین کردند.در این صرافی ها قیمت خرید یورو نیز ۱۴۶۰۰ تومان و قیمت فروش آن ۱۴۷۰۰ تومان اعلام شد.

براساس این گزارش،در بازار آزاد اما ثبات نسبی بر بازار حاکم بود و هر دلار آمریکا ۱۳۴۳۰ تومان معامله شد.قیمت یورو نیز با کاهش اندک نسبت به روز گذشته کاری با قیمت ۱۵۰۰۰ تومان بین معامله گران داد و ستد شد.

همچنین،در بازار طلای داخلی اما افزایش نسبی را شاهد بودیم و هر گرم طلای ۱۸ عیار ۴۸۸۰۰۰ تومان قیمت داشت.هر مثقال طلای ۱۷ عیار نیز افزایش ۴۵۰۰۰ تومانی را تجربه کرد و ۲۱۱۵۰۰۰ تومان قیمت داشت.

گفتنی است،در بازار سکه نیز شاهد افزایش قیمت ها بودیم و هر قطعه سکه طرح جدید یا امامی ۴۷۸۰۰۰۰ تومان قیمت خورد و هر قطعه سکه طرح قدیم نیز همین قیمت را داشت.نیم سکه و ربع سکه هر دو افزایش جزئی داشتند و به ترتیب ۲۴۸۵۰۰۰ تومان و ۱۵۰۰۰۰۰ تومان قیمت خوردند.

لازم بذکر است،در بازارهای جهانی نیز شاهد افزایش قیمت طلا بودیم و هر انس طلا با ۱۶ دلار افزایش در حال حاضر ۱۵۶۲/۲ دلار قیمت دارد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار