علی صاحبی در گفتگو با تابناک:
رئیس اتحادیه اغذیه فروشان از روند رسیدگی به اغذیه فروشی ها در سطح شهر، بررسی تخلفات، و علل تفاوت قیمت ها خبر داد.
کد خبر: ۸۱۳۲۹۵
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۰ 12 January 2020

علی صاحبی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: نظارت بر اغذیه فروشی ها کما بیش با سازمان بازرسی اصناف ادامه دارد. 

وی افزود: واحدهای صنفی که فاقد پروانه کسب هستند اخطار دریافت می کنند. و طبق ماده 26 قانون می توانند برای کسب جواز اقدام و طی 15 روز جواز خود را کسب کنند.و در صورت عدم پیگیری، طبق ماده 27 قانون برای بررسی به سازمان بازرسی اصناف و برای پلمب به اداره اماکن معرفی می شوند.

رئیس اتحادیه اغذیه فروشان با بیان اینکه قیمت گذاری کالاهایی که عمومیت دارد، انجام شده، بیان داشت: تعدادی از کالاها را که عمومیت ندارد قیمت گذاری نکرده گذاری ها نیز بر اساس آنالیز کالاهایی که در سطح شهر رایج است، انجام گرفت.

صاحبی تصریح کرد: قیمت ها در سال‌های گذشته تغییر کرده است. امسال به منظور جلوگیری از ایجاد شوک در بازار قیمت ها را تغییر نداده ایم. و موضوع تفاوت قیمت ها نیز ناشی از فروش کالاهای خاص در برخی اغذیه فروشی هاست. که آنها را قیمت گذاری نکرده ایم ولی اگر کسی شکایتی در این مورد داشته باشد، به سرعت رسیدگی می کنیم

وی در پایان گفت: مردم می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلفی با شماره گیری 124 بازرسی اصناف و اتحادیه در سطح شهر تماس گرفته و تخلفات را اطلاع رسانی کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار