فرزین معتمدی در گفتگو با تابناک:
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: 4 هزار نیروی هلال احمر در قالب طرح زمستانه در جاده ها و نقاط کوهستانی به منظور خدمت رسانی به مردم در صورت بروز حوادث، تا پایان اسفند ماه در حالت آماده باش به سر می برند.
کد خبر: ۸۱۳۵۷۳
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۰ 13 January 2020

فرزین معتمدی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: آخرین اقدامات این مرکز رسیدگی به حوادث جاده ای است و نیروهای هلال احمر در پایگاه ها و کوهستان ها حوادث جاده ای را پوشش می دهند.

وی با بیان اینکه تا کنون مورد خاصی در این راستا گزارش نشده است، خاطر نشان کرد: طرح امداد و نجات زمستانه از اول آذر ماه آغاز شده و نیروهای ما تا پایان این طرح (اسفندماه) در حالت آماده باش هستیم.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه در خصوص جزئیات این طرح، تصریح کرد: 4 هزار نیرو در قالب طرح زمستانه پای کار هستند که در زمینه امداد و نجات و کمک به خودروهایی که دچار حادثه می شوند ارائه خدمت می کنند. از جمله خدمات دیگر در قالب این طرح می توان به ارائه ی بسته های مواد غذایی و اسکان اضطراری اشاره کرد.

وی در پایان یکی از توصیه های مهم این روزها را به همراه داشتن تجهیزات و امکانات زمستانه، به خصوص زنجیر چرخ و لباس گرم عنوان کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار