نماینده مردم استهبان در مجلس گفت: بند کفش سردار دل ها از سر ترامپ تروریست ارزشمندتر دانست و گفت: حادثه ناگوار هواپیمای اوکراینی ناشی از ماجراجویی آمریکا است.
کد خبر: ۸۱۳۷۲۰
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۲ 13 January 2020

تابناک فارس به نقل از خانه ملت:اصغر مسعودی در نشست علنی امروز (دوشنبه، 23 دی ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود، گفت: نابودکننده داعش و برهم زننده نقشه های شوم استکبار ترامپ را سراسیمه کرد، برای ملت ما بند کفش سردار دل ها از سر ترامپ تروریست ارزشمندتر است از این رو قصاص عادلانه نبوده و انتقام پایان نمی پذیرد.

نماینده مردم نی ریز و استهبان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ثمره خون سردار سپهبد قاسم سلیمانی و مظلومان جهان نابودی متجاوزین را رقم خواهد زد، اظهار کرد: ماجراجویی آمریکای جنایتکار منجر به حادثه ناگوار هواپیمای اوکراینی شد.

این نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه در حادثه ناگوار هواپیمای اوکراینی، مسئولان متواضعانه و صادقانه در پیشگاه ملت عذرخواهی کرده و آرزوی مرگ کردند، افزود: به خانواده قربانیان و نخبگان علمی آسمانی و ملت شریف و جامعه علمی و دانشگاه صنعتی شریف تسلیت می گویم.

وی ادامه داد: تشییع بی سابقه یک فرمانده نظامی که در تاریخ بی نظیر است، انقلاب دیگری را به تصویر کشید، این تشییع باشکوه، عظمت و عزت الهی را به نمایش گذاشت، سردار سلیمانی نماد وحدت، همدلی و دشمن هراسی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار