در سومین روز کاری هفته صرافی های بانکی قیمت دلار و یورو را کاهش دادند اما در بازار آزاد شاهد صعود قیمت ارز بودیم.
کد خبر: ۸۱۳۷۷۲
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۹ 13 January 2020

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، صرافی های بانکی قیمت دلار و یورو را کاهش دادند و قیمت خرید و فروش دلار را با ۳۰ تومان کاهش به ترتیب ۱۲۹۲۰ تومان و ۱۳۰۲۰ تومان اعلام کردند.قیمت خرید و فروش یورو نیز در این صرافی ها ۳۰ تومان کاهش داشت و به ترتیب قیمت خرید ۱۴۵۲۰ تومان و قیمت فروش ۱۴۶۲۰ تومان تعیین شد.

براساس این گزارش،در بازار آزاد اما شاهد افزایش قیمت ارز بودیم و هر دلار آمریکا با ۱۲۰ تومان افزایش نسبت به روز گذشته با قیمت ۱۳۴۲۰ تومان معامله شد.هر یورو نیز ۵۰ تومان افزایش داشت و ۱۴۹۰۰ تومان قیمت خورد.

همچنین ؛در بازار طلای داخلی هر گرم طلای ۱۸ عیار با ۵۰۰۰ تومان افزایش نسبت به روز گذشته در حال حاضر ۴۹۱۰۰۰ تومان و هر مثقال طلای ۱۷ عیار با ۲۷۰۰۰ تومان افزایش ۲۱۳۳۰۰۰ تومان قیمت دارند.

گفتنی است،در بازار سکه نیز شاهد افزایش قیمت بودیم و هر قطعه سکه طرح جدید یا امامی ۴۷۹۴۰۰۰ تومان قیمت خورد و هر قطعه سکه طرح قدیم نیز ۴۷۸۰۰۰۰ تومان قیمت داشت.نیم سکه و ربع سکه اما با کاهش مواجه شدند و به ترتیب ۲۴۳۵۰۰۰ تومان و ۱۴۷۰۰۰۰ تومان قیمت داشتند.

لازم بذکر است،در بازارهای جهانی شاهد کاهش قیمت بودیم و هر انس طلا با ۸ دلار کاهش نسبت به روز جمعه هم اکنون ۱۵۵۳/۸۸ دلار قیمت دارد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار