رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: با توجه به بارش شدید برف طی شب گذشته در محور‌های اورامانات و همچنین کولاکی که هم اکنون در محور روانسر-پاوه شاهد آن هستیم تردد در این مسیر تنها با زنجیرچرخ امکان‌پذیر است.
کد خبر: ۸۱۳۹۰۱
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۵ 14 January 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه  به نقل از فارس محمد حیدری، اظهار داشت: بر اثر این بارش‌های طی شب گذشته که بیشتر اورامانات و مناطق کوهستانی و برفگیر را در بر گرفته شاهد لغزنده بودن جاده‌ها هستیم که همین موضوع می‌طلبد رانندگان نهایت دقت و احتیاط را داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: بهتر است افراد از ترددهای غیرضروری اجتناب کرده و در صورتی که سفر آن‌ها لازم و به سمت مناطق اورامانات است حتما زنجیر چرخ همراه داشته باشند.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه ادامه داد: رانندگان حتما از کارایی سیستم گرمایشی، برف پاک‌کن و روشنایی وسیله نقلیه خود اطمینان حاصل کرده و سپس در جاده حضور پیدا کنند.

وی امکان تردد در محور روانسر- پاوه را به دلیل کولاک فقط با زنجیرچرخ اعلام کرد و یادآور شد: طبق اعلام همکاران ما که در جاده‌های استان مستقر هستند شب گذشته در ریجاب، کرندغرب، ثلاث باباجانی، گهواره، نوسود، روانسر، جوانرود و پاوه و شاهد بارش برف بوده‌ایم.

وی همچنین به یک مورد سانحه رانندگی منجر به فوت طی عصر روز گذشته در محور پاوه بین روستاهای شمشیر و دره بیان نیز اشاره کرد و گفت: این حادثه بین سه دستگاه خودروی سواری پراید، پژو پارس و کامیون بین رخ داد که منجر به کشته شدن راننده جوان خودروی پراید شد.

حیدری ادامه داد: طبق بررسی های کارشناسان پلیس راه، 50 درصد مقصر این حادثه راننده پژو پارس و 50 درصد نیز مقصر راننده پراید بود که منجر به کشته‌شدن راننده آن شد.

وی در پایان، گفت: پرهیز از سرعت و سبقت غیرمجاز و رعایت فاصله طولی مناسب با خودروهای جلویی و بغل‌دستی از مهمترین نکاتی است که می تواند در کاهش سوانح تاثیر بسزایی داشته باشد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار