استان کرمانشاه برای هفتمین بار، امسال نیز از ۱۴ تا ۲۳ بهمن ماه میزبان سی و هشتمین دوره جشنواره بین المللی فیلم فجر می‌شود.
کد خبر: ۸۱۳۹۱۱
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰ 14 January 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه  به نقل از ایسنا،بهرام فاضلی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، با اشاره به میزبانی کرمانشاه در این جشنواره، گفت: امسال نیز در کنار تهران، بسیاری استان‌های کشور میزبان جشنواره بین المللی فیلم فجر هستند و کرمانشاه نیز برای هفتمین بار میزبان این جشنواره خواهد بود.

وی افزود: این جشنواره همزمان با جشنواره اصلی در تهران، از 14 تا 23 بهمن در کرمانشاه برگزار می‌شود.

فاضلی خاطرنشان کرد: مانند دوره‌های پیشین جشنواره، دو سینمای "آزادی" و "فرهنگ" کرمانشاه محل اکران فیلم‌های این جشنواره خواهند بود.

وی در خصوص تعداد و عنوان فیلم‌های اکران شده جشنواره در استان، گفت: این مسئله طی رایزنی‌های صورت گرفته ظرف روزهای آینده مشخص خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در خصوص قیمت بلیت‌های این جشنواره هم گفت: دوره گذشته با تخفیف گرفته شده، قیمت بلیت‌ها را از 12 هزار تومان به هشت هزار تومان رساندیم و امسال به نظر می رسد قیمت بلیت‌ها حدود 10 هزار تومان تعیین شود.

فاضلی یادآور شد: امسال و در سی و هشتمین دوره جشنواره بین المللی فیلم فجر در کنار سیمرغ های بلورین جشنواره، به یاد سردار شهید «قاسم سلیمانی»، تندیس‌های این سردار والامقام نیز به برگزیدگان جشنواره اهدا می‌شود.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار