در پنجمین روز کاری هفته طلا و دلار روند صعودی در پیش گرفتند.
کد خبر: ۸۱۴۳۷۴
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰ 15 January 2020

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه ، صرافی های بانکی امروز قیمت خرید و فروش دلار و یورو را ۱۰۰ تومان افزایش دادند و به این ترتیب در این صرافی ها قیمت خرید دلار ۱۳۰۰۰ تومان و قیمت فروش ۱۳۱۰۰ تومان تعیین شد.قیمت خرید یورو نیز ۱۴۶۰۰ تومان و قیمت فروش آن ۱۴۷۰۰ تومان اعلام شد.

براساس این گزارش،
در بازار آزاد اما افزایش ها بیشتر بود و هر دلار آمریکا ۱۳۶۲۰ تومان معامله شد.قیمت یورو نیز امروز وارد کانال ۱۵۰۰۰ تومان شد و در این لحظه ۱۵۰۵۰ تومان قیمت دارد.

همچنین،در بازار طلای داخلی هر گرم طلای ۱۸ عیار با افزایش نسبت به روز گذشته هم اکنون ۴۹۹۰۰۰ تومان قیمت دارد.هر مثقال طلای ۱۷ عیار نیز با افزایش ۲۷۰۰۰ تومانی نسبت به روز گذشته در حال حاضر ۲۱۶۰۰۰۰ تومان قیمت دارد.

گفتنی است،در بازار سکه اما افزایش ها شدیدتر بود و هر قطعه سکه طرح جدید یا امامی با قیمت ۴۹۰۹۰۰۰ تومان معامله شد.هر قطعه سکه طرح قدیم نیز با ۵۰۰۰۰ تومان افزایش نسبت به روز گذشته ۴۸۶۷۰۰۰ تومان قیمت خورد.نیم سکه و ربع سکه اما امروز کاهش نسبی را تجربه کردند و به ترتیب ۲۴۶۳۰۰۰ تومان و ۱۴۶۳۰۰۰ تومان قیمت داشتند.

لازم بذکر است،در بازار طلای جهانی نیز شاهد افزایش قیمت بودیم و هر انس طلا با ۸ دلار افزایش هم اکنون ۱۵۵۳/۲۴ دلار قیمت دارد. 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار