رئیس اتحادیه صنف مرغ و تخم مرغ فروشان شیراز در پاسخ به این سوال که چرا ضایعات مرغ توسط مغازه داران جمع‌آوری شده و برای چه مواردی استفاده می شود، گفت: این ضایعات روزانه ازمغازه‌داران خریداری و جمع‌آوری می‌شود که نسبت به موارد استفاده آن بی‌اطلاع هستیم.
کد خبر: ۸۱۴۳۹۵
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۴ 15 January 2020

تابناگ فارس به نقل از فارس:منصور نجفی از عدم افزایش قیمت مرغ وتخم ومرغ در طی 6 ماه گذشته تا کنون خبرداد واظهار داشت: هم‌اکنون مرغ به قیمت 12 هزار و 900 تومان و تخم مرغ 8 هزار و 900 تومان در شیراز به فروش می رسد.

وی گفت: براساس آمارها، در طی شش ماه گذشته تاکنون هیچ افزایش قیمتی را شاهد نبودیم و قیمت‌ها بر اساس مصوبه اتحادیه نرخ گذاری شده و پیش‌بینی افزایش قیمت نداریم.

رئیس اتحادیه صنف مرغ و تخم‌مرغ فروشان شیراز اعلام کرد: در حال حاضر مرغ و تخم‌مرغ به میزان فراوان وجود دارد و هیچ گونه کمبودی وجود ندارد.

نجفی با اشاره به کیفیت قابل توجه گوشت مرغ‌های منجمد گفت: هنوز فرهنگ استفاده از مرغ منجمد در بین مردم جا نیافتاده و از همین رو به شهروندان توصیه می شود که از مرغ منجمد موجود در بازار استفاده کنند.

رئیس اتحادیه صنف مرغ و تخم مرغ فروشان شیراز تاکید کرد: مواد پروتئینی منجمد بهداشتی است و همچنین دارای تاریخ مصرف است، بنابراین در این خصوص نگرانی برای استفاده از این نوع مواد پروتئینی وجود ندارد.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که چرا ضایعات مرغ توسط مغازه داران جمع‌آوری شده و برای چه مواردی استفاده می شود، گفت: این ضایعات روزانه ازمغازه‌داران خریداری و جمع‌آوری می‌شود که نسبت به موارد استفاده آن بی‌اطلاع هستیم.

برچسب ها: مرغ ، افزایش قیمت ، تخم مرغ
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار