مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه با اشاره به ساخت و سازهای غیرمجاز در حریم رودخانه‌های استان گفت: اکنون ۱۷۷۰ واحد غیرمجاز در بستر رودخانه‌ها وجود دارد.
کد خبر: ۸۱۵۱۰۷
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۵ 18 January 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از تسنیم ،جلیل بالایی، با اشاره به اینکه 1770 واحد غیرمجاز در بستر و حریم رودخانه‌های استان وجود دارد اظهار داشت: پرونده تمامی واحدهای متخلف توسط شهرداری‌ها و بنیاد مسکن جهت تصمیم‌گیری به کمیسیون‌های ماده 99 و 100 در حال ارسال است.

وی با بیان اینکه با وجود محدودیت‌های مالی در امسال 65 کیلومتر در 32 رودخانه که بیشتر نقاط آسیب‌زا بودند لایروبی شده است عنوان کرد: امسال 31 نقطه که سابقه آبگرفتگی معابر داشت توسط شهرداری‌ها اصلاح شد که 13 مورد آن در شهر کرمانشاه بوده است.

 مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه با اشاره به تکمیل واحد‌های تعمیری و بازسازی واحد‌های تخریبی ناشی از سیل امسال گفت: 1107 واحد تعمیری آسیب دیده ناشی از سیل بازسازی و از 2185 واحد احداثی 602 واحد به بهره‌برداری است و 1130 واحد در مرحله سقف قرار دارد که امید داریم تا پایان سال به اتمام برسد.

بالایی افزود: با توجه به ضرورت بازسازی زیرساخت‌های ناشی از سیل، 178 میلیارد تومان اعتبار برای 158 پروژه تأمین و ابلاغ شده و مبادله موافقت‌نامه در دست اجرا است که این طرح‌ها نقش مهمی در تقویت زیرساخت‌ها برای کاهش خطر‌پذیری به ویژه در سیل خواهند داشت.

 

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار