امید قادری در گفتگو با تابناک:
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه گفت: در دهه فجر پروژه های عمرانی متعددی در حوزه گردشگری و صنایع دستی افتتاح خواهد شد.
کد خبر: ۸۱۵۳۴۵
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰ 19 January 2020

امید قادری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت: در دهه فجر پروژه های عمرانی متعددی در حوزه گردشگری و صنایع دستی افتتاح خواهد شد که از مهمترین آن ها می توان به افتتاح هتل لاله هجیج و افتتاح ۲۲ بومگردی در استان کرمانشاه اشاره کرد.

وی در ادامه بیان داشت: در دهه فجر بازارچه های صنایع دستی در صحنه و اسلام آباد غرب، موزه کنگاور، موزه سنگ طاق بستان و بخشی از بازار کرمانشاه افتتاح خواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه افزود: ساماندهی محوطه طاق گرا، بازسازی زیج منیژه و محوطه سازی سراب هالان صحنه از دیگر پروژه های در حال انجام اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه است.

قادری در پایان با اشاره به افزایش اعتبارات عمرانی استان در حوزه گردشگری ابراز داشت: در سال آینده اعتبارات عمرانی استان در حوزه گردشگری افزایش سه برابری خواهد داشت و این افزایش اعتبار که در راستای سند ۲۰۲۰ می باشد سبب تحول بسیار عظیمی در زمینه تکمیل زیرساخت ها خواهد شد.

 
 
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار