مدیر روابط عمومی نمایشگاه بین‌المللی کرمانشاه گفت: نمایشگاه فرش و تابلو فرش دستباف با هدف حمایت از ملی‌ترین تولید ملی در سال رونق تولید در کرمانشاه برپا می‌شود.
کد خبر: ۸۱۵۴۰۱
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۵ 19 January 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس،حامد وفاپور ، اظهار داشت: با توجه به اینکه در ماه‌های پایانی سال هستیم، امسال نیز، نمایشگاه بین‌المللی کرمانشاه همچون سال‌های گذشته حمایت از تولید داخلی را سر لوحه اهداف مهم خود قرار داده است.

مدیر روابط عمومی نمایشگاه بین‌المللی کرمانشاه با اشاره به برپایی بیش از 20 نمایشگاه از ابتدای سال‌جاری تاکنون، افزود: امسال با برپایی بیش از 20 نمایشگاه از جمله نمایشگاه رونق تولید ٬نمایشگاه صنعت خودرو٬ نمایشگاه مبلمان٬ نمایشگاه کشاورزی، نمایشگاه خانه ایرانی- کالای ایرانی و... در راستای تحقق شعار سال مبنی بر رونق تولید گام‌های موثری در استان برداشته‌ایم.

وی در ادامه از برپایی نمایشگاه فرش دستباف و تابلوفرش در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان کرمانشاه، خبر داد و گفت: نمایشگاه فرش و تابلو فرش استانی نیز با هدف حمایت از ملی‌ترین تولید ملی با هدف حفظ و اعتلای جایگاه فرش و تابلو فرش دستباف و عرضه آخرین دستاوردها و محصولات بازار فرش دستباف به علاقه‌مندان از 30 دی‌ماه تا پنجم بهمن‌ماه به مدت 6 روز از ساعت 15 تا 21 در محل پارک شاهد کرمانشاه پذیرای علاقه‌مندان به صنعت فرش و همشهریان است.

وفاپور با اشاره به فضای 2 هزار متری تدارک دیده برای این نمایشگاه، تصریح کرد: 30 تولید کننده بومی استان کرمانشاه محصولات و تولیدات خود را در زمینه فرش‌های تمام ابریشم، گبه، گلیم، قالی‌، ملزومات بافت فرش و... در این نمایشگاه با تخفیف 15 تا 20 درصدی عرضه می‌کنند.

وی در پایان، اضافه کرد: نخستین نمایشگاه فروش زمستانه نیز با عرضه کالاهای متنوع با قیمت مناسب در کنار این نمایشگاه برگزار می‌شود.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار