رئیس هیات جودو استان کرمانشاه گفت: با مساعدت‌ استاندار و حمایت‌های اداره کل ورزش و جوانان استان، خانه جودو کرمانشاه در مجموعه ورزشی امام(ره) احداث خواهد شد.
کد خبر: ۸۱۵۴۴۶
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۰ 19 January 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،حسین امیری ، بااشاره به سفر هفته گذشته رئیس فدراسیون جودو به کرمانشاه، اظهار کرد: در این سفر آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون با استاندار کرمانشاه و مسئولین ورزشی استان دیداری داشت که از دستاوردهای این دیدار برنامه ریزی برای احداث خانه جودو کرمانشاه بود.

وی تصریح کرد: مسئولین ورزش استان در این دیدار موافقت کردند حدود دو هزار متر زمین را در مجموعه ورزشی امام(ره) به منظور احداث خانه جودو کرمانشاه در اختیار هیات قرار دهند و استاندار نیز قول حمایت‌های مالی داد.

رئیس هیات جودو استان واگذاری میزبانی مسابقات جایزه بزرگ جودو رده نوجوانان کشور به کرمانشاه را از دیگر دستاوردهای سفر رئیس فدراسیون به استان دانست و گفت: این مسابقات با حضور ورزشکاران برتر دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر جودو کشور برگزار خواهد شد و نفرات اول آن به مسابقات المپیک دانش آموزی جهان اعزام می‌شوند.

وی در ادامه به تشریح وضعیت کنونی جودو کرمانشاه پرداخت و گفت: هرچند در سطح کلان کشوری جودو ایران چندسالی است روندی روبه افول داشته، اما در سطح استان این افول نمود بیشتری داشته و همراه با حواشی و اختلافات زیادی بوده است.

امیری تاکید کرد: طی دو ماهی که به عنوان رئیس جدید این هیات فعالیت دارم، تمام تلاشم را برای از بین بردن اختلافات و کنار زدن حواشی بکار گرفتم و سعی کردم تا پیشکسوتان و ورزشکارانی که کنار کشیده‌اند و خارج از گود هستند را برای رشد جودو استان دوباره پای کار بیاورم.

وی در ادامه با اشاره به کاهش تعداد ورزشکاران سازمان یافته این رشته در سالهای گذشته، اعلام کرد: به منظور افزایش تعداد جودوکاران استان، در کنار فعال کردن هیات‌های شهرستانی، به دنبال انعقاد تفاهم نامه همکاری با آموزش و پرورش هستیم تا از این ظرفیت برای شناسایی استعدادهای جدید استفاده کنیم.

رئیس هیات جودو کرمانشاه یادآور شد: همچنین با توجه به وجود مربیان توانمندی که در این رشته داریم و برای ارتقاء جودو استان، تفاهم‌نامه‌ای را با نیروهای نظامی خواهیم داشت تا به آنها آموزش‌هایی در این رشته بدهیم.

وی اظهار کرد: چندین سال پیش کرمانشاه یکی از قطب‌های اصلی جودو ایران بود، اما اکنون از این جایگاه فاصله گرفته و همه همت خود را بکار گرفته‌ایم تا با استفاده از همه ظرفیت‌ها و پتاسیل‌ها به جایگاهی که مستحق آن هستیم، برسیم.

امیری اضافه کرد: با برنامه ریزی‌هایی که داریم تا سال آینده می‌توانیم آماده برگزاری لیگ استانی و حضور در لیگ کشوری شویم، اما برای این امر نیازمند پای کار آمدن خیرین ورزشی هم هستیم.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار