هادی عسگری در گفتگو با تابناک:
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه گفت: کارگروه ایثار با هدف تدارک برنامه‌های ایام الله دهه فجر تشکیل شده است که غبارروبی مزار شهدا در ۱۷ بهمن را می‌توان از جمله برنامه‌های آن خواند.
کد خبر: ۸۱۵۷۹۵
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰ 20 January 2020

هادی عسگری در خصوص برنامه های بنیاد شهید در ایام الله مبارکه دهه فجردر گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهارکرد: با تشکیل کار گروه ایثار اقدامات خوبی برای برگزرای برنامه های دهه فجر صورت گرفته که از مهم ترین مصوبات این کارگروه می توان به آیین غبار روبی مزار شهدا در روز پنج شنبه 17 بهمن ماه اشاره کرد که با حضورمسئولین و مردم در گلزار شهدا انجام می شود اشاره کرد.

وی خاطر نشان کرد: دیدار و سرکشی از خانواده های معظم و معزز شهدا همچنین تجلیل از 41 نخبه شاهد و ایثار گر در عرصه های مختلف از دیگر مصوبات کارگروه ایثار در این ایام است.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه تصریح کرد:تجلیل از حافظین شاهد و ایثار گر ،گردهمایی پیام آوران و حضور در مدارس و مراکز علمی به علاوه حضور مدیران در 39 حسینیه شاهد  از مهمترین برنامه های قابل اجرا در ایام دهه فجر است.

حجت الاسلام عسگری در پایان تاکید کرد: در روز 22 بهمن با حضور حداکثری خانواده شهدا و ایثار گران بار دیگر با آرمان های انقلاب اسلامی و رهبر انقلاب بیعت خواهیم کرد.

 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار