مسئول پروژه مقام سازی و بهسازی بیمارستان زلزله‌زده اسلام آبادغرب از پایان کار مقام سازی و بهسازی این بیمارستان نهایتا تا پایان بهار سال آینده خبر داد.
کد خبر: ۸۱۵۸۱۲
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰ 20 January 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،رامین خدادادی، با اشاره به خسارت‌های بسیار بیمارستان نوساز اسلام آبادغرب در زلزله سال 1396، گفت: خسارت این بیمارستان تازه‌ساز ذهنیت منفی در مردم استان ایجاد کرد و در همین راستا تلاش مضاعفی صورت گرفت تا کار مقاوم سازی و بهسازی این بیمارستان با رعایت تمامی استانداردها و با بالاترین سطح کیفیت انجام گیرد.

وی با اشاره به شروع کار مقاوم سازی این بیمارستان از سال گذشته، گفت: در حال حاضر مرحله مقاوم سازی این بیمارستان پنج طبقه بطور کامل و با بهترین کیفیت انجام شده و هم اکنون در مرحله تکمیل پروژه و بهسازی آن هستیم.

خدادادی با اشاره به سردی و برودت هوا، گفت: این مسئله قدری کار پروژه را با کُندی مواجه کرده و انجام مواردی مانند نمای ساختمان در این شرایط آب و هوایی امکان پذیر نیست و باید منتظر مساعد شدن وضعیت جوی بمانیم.

وی خاطرنشان کرد: در صورت مساعد بودن وضعیت جوی، قطعا کار بهسازی و نمای پروژه نیز نهایتا ظرف سه ماه آینده به پایان می رسید.

این مسئول با بیان اینکه اکیپ فعال در داخل ساختمان بیمارستان مشغول کار هستند، گفت: تمام تلاش ما این است که پروژه را اسفند ماه امسال یا فروردین ماه سال آینده تحویل دهیم، اما با توجه به شرایط جوی و سردی هوا این پروژه در بدبینانه ترین حالت پایان بهار سال آینده تحویل می‌شود.

خدادادی با اشاره به دشواری‌های کار بهسازی و مقاوم سازی این بیمارستان، گفت: مقاوم سازی یک پروژه به مراتب از ساخت مجدد آن دشوارتر است، چرا که قدرت مانور برای انجام کار کمتر بوده و مقاوم سازی بخش های مختلف بویژه در بحث لوله های فاضلاب با مشکلات عدیده‌ای همراه است.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار