فرمانده انتظامی استان گفت: سخنان روشنگرانه و عالمانه رهبر فرزانه انقلاب در خطبه های نماز جمعه اخیر تهران، تیرخلاصی بر هیمنه پوشالی استکبار و در راس آنها آمریکای جنایتکاری بود که پس از اتفاقات اخیر سعی در تطهیر چهره پلید و دستان آلوده به خون خود را داشتند.
کد خبر: ۸۱۵۸۷۲
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۵ 20 January 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "علی اکبر جاویدان" در مراسم صبحگاه عمومی پلیس کرمانشاه اظهار داشت: هماهنگونه که پیش بینی میشد رهبر معظم انقلاب در سخنان خود مواضع قدرتمندانه ای انتخاب و بار دیگر پرده از چهره دشمنان انقلاب و نظام برداشتند.

وی ادامه داد: سخنان حکمیانه و با صلابت رهبر فرزانه انقلاب باعث شد تا بار دیگر جهانیان پی به اقدامات شنیع و ضد انسانی آمریکای جنایتکار برده و متوجه اقدامات صورت گرفته آنها و تلاش مذبوحانه اشان برای بی گناه جلوه دادن خود شوند.


سردار جاویدان تصریح کرد: به فضل الهی استکبار جهان به سرکردگی آمریکای جنایتکار مقابل جمهوری اسلامی محکوم به شکست است و خون مطهر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدای مقاومت تا روز نابودی کامل آنها، دامنشان را خواهد گرفت.

رتقاء امنیت اولویت اول پلیس


فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در ادامه، ارتقاء امنیت پایدار در جامعه در کنار افزایش رضایتمندی عموم مردم را اولویت هایی عنوان کرد که توسط پلیس دنبال می شود.


وی با بیان اینکه ایجاد فضائی امن توام با آرامش مطالبه عامه مردم از پلیس است، تصریح کرد: همه کارکنان نیروی انتظامی خصوصا در استان کرمانشاه تلاش می کنند که پاسخ مناسبی به این تقاضا بدهند.


سردار جاویدان تصریح کرد: در این راستا تلاش دشمنان هم برای برهم زدن نظم و امنیت عمومی در جامعه بی فایده بوده است، شاید آنها در مقاطعی و به صورت موقت توانسته باشند مقداری هرج و مرج ایجاد کنند اما هرگز در دستیابی به اهدافشان که ایجاد آشوب طولانی مدت است موفق نبوده اند.


بی طرفی پلیس در انتخابات


فرمانده انتظامی استان کرمانشاه همچنین به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره و با اشاره به بی طرفی کامل پلیس در این خصوص گفت: وظیفه نیروی انتظامی حفظ امنیت این رویداد مهم ملی و سیاسی است.


وی گفت: امنیت یکی از مهمترین زیرساخت هایی است که برگزاری یک رویداد مهم ملی به آن نیاز دارد و پلیس برای فراهم کردن آن آمادگی لازم را دارد و قطعا در کنار سایر نیروهای مسلح اجازه نمی دهد تا دشمنان کوچکترین بی نظمی در خلال برگزاری انتخابات ایجاد کنند.


سردار جاویدان در پایان همچنین ضمن ابراز همدردی با سیل زدگان سیستان و بلوچستان و شهرها و استان های همجوارش، آمادگی پلیس کرمانشاه برای هرگونه کمک به مردم این مناطق را اعلام کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار